Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Raiffeisen: Cheltuielile cu spatiile de birouri au crescut de 4,5 ori. Reteaua de unitati s-a redus

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 
Raiffeisen: Cheltuielile cu spatiile de birouri au crescut de 4,5 ori. Reteaua de unitati s-a redus Raiffeisen: Cheltuielile cu spatiile de birouri au crescut de 4,5 ori. Reteaua de unitati s-a redus

Cheltuielile Raiffeisen Bank cu spatiile de birouri au reprezentat 181 milioane lei in 2012, fiind de 4,5 ori mai mari decat in 2008, conform raportului anual al bancii. In paralel, numarul de unitati a scazut.

La sfarsitul lui 2012, banca avea 525 de unitati, mai putin decat in 2008, cand functionau 574 de unitati Raiffeisen.

Cresterea cheltuielilor este si mai mare, daca ne raportam la 2007. Atunci Raiffeisen cheltuia doar 24 milioane lei pe an pentru spatiul de birouri, de 7,5 ori mai putin decat in 2012. Iar reteaua de unitati nu era cu mult mai mica decat cea actuala, banca avand 452 de unitati.

In cadrul Raiffeisen Bank, cheltuielile cu spatiile de birouri au crescut permanent in ultimii ani, insa evolutia a inregistrat cel mai spectaculos salt in 2010.

Raportul anual din acel an prezinta ca valoarea cheltuielilor cu spatiile de birouri a fost de 47 milioane lei. Suma este revizuita insa in raportul pe 2011, care mentioneaza ca valoarea cheltuielilor in 2010 a fost 175 milioane lei (de 3 ori mai mare decat in anul anterior).

Cheltuielile mari suportate de banci cu intretinerea retelei teritoriale au fost criticate in trecut si de guvernatorul BNR, Mugur Isarescu, care considera ca bancile trebuie sa isi adapteze numarul de unitati la cererea actuala.

Insa, asa cum arata datele din rapoartele Raiffeisen, reducerea retelei teritoriale nu conduce automat si la reducerea costurilor.

Alte articole din Info banci

Info banci

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Cehia pregateste taxarea suplimentara a bancilor

Taxarea suplimentara a bancilor tinde sa se extinda in Europa. Autoritatile din Cehia au anuntat, recent, ca vor propune implementarea unei astfel de taxe pentru a sprijini finantarea scolilor si a infrastructurii, dar si pentru a limita scoaterea profiturilor din tara, scrie Reuters. Citeste mai mult

Opinii recente

de Mihai Cornel

"Am ales sa fac un credit prima casa. Toate bune si frumoase pâna la aprobarea finala. Astept de 3 saptamâni dar nu am ..."

Facebook