Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

CEC Bank lanseaza doua pachete de produse si servicii bancare

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

CEC Bank lanseaza doua pachete de produse si servicii bancare operationale pentru persoane fizice, unul pentru adulti si unul pentru tineri. In aceste pachete, banca integreaza cele mai solicitate produse operationale in randul clientilor bancii, potrivit unui comunicat al institutiei.

Pachetul “Beneficiu" este destinat persoanelor fizice majore si Pachetul “Independent” este dedicat tinerilor cu varste cuprinse intre 14 si 18 ani.

Pachetele contin  contul curent in lei, cardul de debit cu circulatie internationala, serviciul de Internet Banking CEConline si serviciul Info SMS.
 
Noile pachete se adreseaza atat clientilor actuali ai bancii dar si clientilor noi.

Potrivit bancii, un astfel de pachet costa, lunar, 4,9 lei pentru cel destinat adultilor, respectiv 3,9 lei la cel pentru tineri.

„Cardurile de debit incluse in pachete permit efectuarea de tranzactii comerciale directe, cu comision zero, in tara si in strainatate, precum si tranzactii securizate 3D Secure, pentru comert electronic. De asemenea, acestea pot fi utilizate pentru plata facturilor emise de diversi furnizori de utilitati la ATM-urile CEC Bank din intreaga tara”, se precizeaza in comunicatul bancii.

Alte articole din Info banci

Info banci

Isarescu: Credibilitatea bancilor s-a erodat in ultimii ani

Credibilitatea bancilor in ochii clientilor s-a erodat in ultimii ani, iar numarul litigiilor in care acestea sunt implicate le afecteaza capitalul, sustine guvernatorul Bancii Nationale a Romaniei (BNR), Mugur Isarescu. El sfatuieste bancile sa isi cultive clientii si sa inceapa educatia financiara cu omul de la ghiseu. Citeste mai mult

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Opinii recente

de Silviana Chisu

"Aveam un libret de economii pus pe numele meu demult, din anii 2000. Am cerut incasarea sumei de bani anul acesta (2017). ..."

Facebook