Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Clientii Credit Europe sunt sfatuiti de ANPC sa isi verifice conturile

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Conducerea Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorului recomanda clientilor Credit Europe Bank sa isi verifice situatia conturilor, dupa ce 12 clienti s-au trezit cu conturile golite.

In urma unui control efectuat de comisarii ANPC la o sucursala a bancii din Brasov s-a constatat lipsa banilor din conturile a 12 clienti. Prejudiciul total s-a ridicat la peste 1,77 milioane lei iar principalul suspect este un angajat al bancii.

“Recomandam tuturor consumatorilor sa verifice soldul conturilor pe care le au deschise la aceasta banca si sa sesizeze de urgenta orice neregula. Banca are obligatia sa repare in cel mai scurt timp orice prejudiciu cauzat clientilor sai”, a precizat Constantin Cerbulescu, presedintele ANPC.

La sesizarile clientilor banca a precizat initial ca va returna banii dupa ce politia finalizeaza ancheta. Comisarii ANPC au considerat ca banca nu isi respecta astfel obligatiile asumate prin contractele semnate cu clientii si au aplicat o amenta in valoare de 50.000 lei.

Totodata, banca a fost obligata sa restituie sumele catre clienti in cel mult 15 zile.

“Banca raspunde pentru conduita angajatilor sai si nu are nici un drept de a amana onorarea obligatiilor fata de consumatori sub pretextul finalizarii anchetei judiciare. Vom aplica operatorului economic amenzi contraventionale pentru fiecare nou caz sesizat Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorilor, pana cand banca va intelege sa-si respecte clientii”, a concluzionat Cerbulescu.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook