Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Capat de drum pentru Volksbank Romania

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Fuziunea dintre Banca Transilvania si Volksbank Romania (VBRO) va avea loc in data de 31 decembrie 2015, iar rezultatele fuziunii vor fi comunicate de Banca Transilvania in data de 4 ianuarie 2016. Clientii VBRO au la dispozitie un microsite cu informatii despre migrarea la Banca Transilvania, aproape 600 de sedii si echipa Call Center.

Calendarul migrarii a fost anuntat in octombrie a.c., cuprinzand toate activitatile planificate pentru perioada 1 noiembrie a.c.- 4 ianuarie 2016. Inca de la mijlocul lunii noiembrie a.c., cardurile BT sunt disponibile pentru clientii Volksbank Romania in sediile Bancii Transilvania.

"Pentru ca din 4 ianuarie 2016 se va putea folosi doar IBAN-ul contului de la Banca Transilvania, clientii VBRO au la dispozitie o serie de modalitati pentru aflarea acestuia: online, in unitatile BT sau prin call center. De asemenea, BT a lansat pentru clientii Volksbank Romania o oferta de bun venit, care consta in gratuitati si beneficii la o serie de produse si servicii atat pentru companii, cat si pentru persoanele fizice", se arata intr-un comunicat al bancii.

Conform estimarilor BT, pana in prezent rezultatele inregistrate in procesul de fuziune sunt "foarte bune". Banca sustine ca, in calitate de actionar unic al Volksbank, prioritatea sa a fost oferirea de reduceri clientilor VBRO cu credite in franci elvetieni. Institutia reaminteste faptul ca peste 83% dintre clientii VBRO cu imprumuturi in franci elvetieni au acceptat oferta, care a presupus conversia in lei, in majoritatea cazurilor, cu aplicarea unui discount de 22,5% la soldul rezultat, dupa diminuarea acestuia cu contravaloarea comisionului de risc platit de client de la inceputul contractului.

Referitor la litigii, dupa intrarea BT in actionariatul Volksbank Romania, aceasta din urma a reusit sa inchida peste 2.500 de litigii.

Alte articole din Info banci

Info banci

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Cehia pregateste taxarea suplimentara a bancilor

Taxarea suplimentara a bancilor tinde sa se extinda in Europa. Autoritatile din Cehia au anuntat, recent, ca vor propune implementarea unei astfel de taxe pentru a sprijini finantarea scolilor si a infrastructurii, dar si pentru a limita scoaterea profiturilor din tara, scrie Reuters. Citeste mai mult

Opinii recente

de Mihai Cornel

"Am ales sa fac un credit prima casa. Toate bune si frumoase pâna la aprobarea finala. Astept de 3 saptamâni dar nu am ..."

Facebook