Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BCR este chemata in instanta de un grup de 400 de clienti

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Primul proces colectiv impotriva unei banci a debutat cu depunerea la Tribunalul Bucuresti a dosarului in care 408 clienti ai BCR solicita recalcularea costurilor la credite.

Primul termen de judecata a fost stabilit pe 24 octombrie 2011. Clientii, reprezentati de avocatul Gheorghe Piperea, solicita eliminarea comisionului de risc si mentinerea marjei initiale de dobanda din contract.

De asemenea, se doreste si suspendarea platii oricarui tip de dobanda pana la finalizarea procesului.

“Nu dorim sa nu mai platim deloc, dar nu vrem sa platim niste dobanzi pe care le consideram abuzive. Pana la finalizarea procesului, dorim sa returnam doar principalul din rata lunara”, a precizat pentru Conso.ro, Violeta Vasilioglu, unul din reprezentantii grupului de clienti.

Clientii au decis sa mearga in judecata dupa ce banca nu s-a prezentat la invitatia de conciliere adresata de avocat. Momentan, un alt grup, reprezentat tot de avocatul Piperea, format din alti 224 de clienti ai BCR au transmis o invitatie similara bancii, la care aceasta ar trebui sa raspunda pana pe 7 noiembrie.

“Daca banca nu se prezinta, ceea ce este probabil, si cel de-al doilea grup va merge pe aceeasi directie”, a mai precizat Vasilioglu.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook