Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BCR a discutat oferta de reducere a dobanzii la credite cu 7.000 de clienti

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Mai mult de 7.000 dintre clientii Bancii Comerciale Romane (BCR) au accesat oferta de modificare a dobanzii pentru creditele imobiliare sau garantate cu ipoteca, in euro, aflate in derulare. Banca promite, prin aceasta oferta, reducerea ratelor, in medie, cu 20%, comision zero de analiza si asigurare de viata gratuita. 

Accesarea ofertei presupune faptul ca respectivul client a initiat discutiile cu banca pe marginea ofertei. Vizati de aceasta oferta sunt aproximativ 50.000 de clienti cu credite ipotecare sau de consum cu ipoteca, in derulare.

Campania a fost lansata in urma cu trei saptamani si consta in aplicarea unei dobanzi de 4,95% pe an, fixa timp de cinci ani, pentru toate creditele in derulare. Ulterior, dobanda va fi calculata dupa formula EURIBOR la trei luni plus 3% pentru creditele imobiliare sau ipotecare, respectiv EURIBOR la 3 luni plus 4% pentru garantate cu ipoteca.

Reprezentantii BCR au negat, la momentul lansarii, ca oferta impune clientilor sa semneze un angajament cu banca potrivit caruia renunta la actiuni viitoare in justitie. Comunicatul bancii face referire si la clientii care au chemat banca in instanta.

”Ceea ce ne bucura este ca si acei clienti care au ales calea instantei au inteles ca oferta BCR reprezinta o solutie mutual benefica si ca este un moment de referinta in care prima banca din sistem se indreapta catre clientii sai, dar si catre clientii de retail din Romania printr-o comunicare transparenta, o oferta corecta si un proces de aprobare rapid si simplu. Este normal, intr-o piata civilizata si matura, ca relatia intre client si banca sa fie o relatie de incredere, iar in cazul unor litigii, banca sa gaseasca solutii comerciale de inchidere a acestora. In acest context, atitudinea bancii ramane aceea de a gasi cai de soutionare amiabila si de a dezvolta un parteneriat pe termen lung”, a declarat Dana Demetrian, vicepresedinte executiv retail si private banking, BCR.

Pe de alta parte, pentru scurtarea timpului de aprobare, banca anunta ca a contractat notari publici, care vor fi disponibili in unitatile bancii pentru a facilita semnarea tuturor documentelor necesare modificarii contractelor de credit. Banca nu mentioneaza, insa, daca locuintele depuse garantie vor fi reevaluate, cine va suporta costul reevaluarii si ce se intampla daca valoarea reevaluata a locuintei nu mai acopera soldul creditului.

Alte articole din Info banci

Info banci

Isarescu: Credibilitatea bancilor s-a erodat in ultimii ani

Credibilitatea bancilor in ochii clientilor s-a erodat in ultimii ani, iar numarul litigiilor in care acestea sunt implicate le afecteaza capitalul, sustine guvernatorul Bancii Nationale a Romaniei (BNR), Mugur Isarescu. El sfatuieste bancile sa isi cultive clientii si sa inceapa educatia financiara cu omul de la ghiseu. Citeste mai mult

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Opinii recente

de Mariana Enache

"Am solicitat inlocuirea cardului pierdut dar nu pot sa-l ridic de la filiala bancii din Buzau. Dupa ce am fost anuntata prin mesaj ..."

Facebook