Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Statul a suplimentat bugetul alocat sustinerii IMM-urilor nou infiintate in 2011

Autor: Conso |

Publicat in: IMM

 

Bugetul programului Start aferent anului 2011 a fost suplimentat cu 3 milioane de lei spre finalul lunii decembrie. Banii sunt destinati pentru sustinerea infiintarii a 30 de noi IMM-uri.

Initial, programul Start a beneficiat de un buget total de 10 milioane de lei, cea mai mare parte a sumei fiind alocata pentru finantarea implementarii celor mai bune planuri de afaceri prin fonduri nerambursabile. Numarul initial de proiecte estimate a fi finantate se ridica la 92.

Conform oficialilor Agentiei pentru Implementarea Proiectelor si Programelor pentru IMM-uri (AIPPIMM), care are in administrare programul Start, suma de 3 milioane de lei va fi alocata pentru sustinerea implementarii a unui numar de 30 noi proiecte suplimentare, aflate pe listele de asteptare in 2011.

Programul Start se adreseaza companiilor cu o vechime mai mica de 2 ani care doresc sa isi dezvolte activitatea. Acestea pot primi de la stat 70% din valoarea investitiilor, dar nu mai mult de 100.000 lei, fonduri nerambursabile.

Restul de 30% poate constitui fie aport propriu fie credit bancar acordat in conditii preferentiale. Singura banca ce s-a inscris in program in 2011 este CEC Bank.

Alte articole din IMM

IMM

Creste plafonul de scutire de TVA de la 1 ianuarie 2018

Romania primeste o noua derogare de la Uniunea Europeana in privinta plafonului de TVA. Consiliul Uniunii a aprobat recent aceasta derogare, astfel ca, intre 2018 si 2020, plafonul pana la care firmele vor fi scutite de obligatia de a se inregistra in scopuri de TVA va fi de 300.000 de lei, majorat de la 220.000 de lei. Citeste mai mult

Plata defalcata a TVA, mana cereasca pentru banci

Plata defalcata a TVA presupune costuri suplimentare pentru firme, insa aduce venituri importante bancilor. Noul sistem presupune ca fiecare firma sa isi deschida cel putin un cont nou, exclusiv pentru sumele aferente TVA, la banca sau la Trezorerie, iar pentru fiecare factura sa realizeze doua operatiuni de plata. Citeste mai mult

Facebook