Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Firmele incep sa faca tranzactii prin telefon de valori tot mai mari

Autor: Conso |

Publicat in: IMM

 

Valoarea tranzactiilor efectuate de micorintreprinderi prin intermediul telefonului s-a dublat in 2012. Valoarea medie ajunge la 7.000 lei, conform datelor BCR.

In total, clientii bancii au realizat tranzactii prin telefon in valoare totala de 50 milioane lei in primele 8 luni ale anului, dublu fata de perioada similara a anului trecut.

“Clientii beneficiaza de confort si fac economie de timp efectuand operatiuni bancare in timp real, fara a fi necesara deplasara la banca”, a precizat Bogdan Marin, director Canale Retail in cadrul BCR.

Valoarea medie a unei tranzactii efectuate prin telefon de catre microintreprinderi este de 7.000 de lei. Daca se iau datele diferentiat pe valute, valoarea medie a unei tranzactii interbancare in valuta este de 26.000 lei in echivalent.

Prin telefon, clientii pot face schimburi valutare, plati de facturi catre furnizorii care au conventii cu banca, gestionarea transferurilor prin debit direct sau standing order precum si deschidere/inchidere de depozite.

Serviciul pus la dispozitie de banca este accesibil non stop, fara a depinde de programul de lucru al unitatilor BCR.

Alte articole din IMM

IMM

E&Y: Impozitul pe cifra de afaceri nu poate trece de Comisia Europeana

Inlocuirea impozitului pe profit in cazul firmelor cu impozitul pe cifra de afaceri, asa cum prevede una dintre masurile fiscale anuntate de noul guvern, nu are cum sa treaca de Comisia Europeana, intrucat contravine directivei europene pe partea de TVA si devine inaplicabila prin prisma directivei de dobanzi si redevente, potrivit Ernst&Young. Citeste mai mult

Cu ce probleme se confrunta firmele care iau credite?

Firmele din Romania continua sa se finanteze din alte surse decat creditele de la banci sau IFN-uri. Insa cele care, totusi, apeleaza la astfel de finantari, reclama nivelul prea ridicat al dobanzilor si comisioanelor, cerintele privind valoarea sau tipul garantiei si clauzele contractuale ale institutiei creditoare. Citeste mai mult

Facebook