Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BCR ajunge sa dubleze unele comisioane

Autor: Conso |

Publicat in: IMM

 

BCR va modifica din septembrie o parte din taxele si comisioanele percepute companiilor. In unele cazuri, majorarile operate sunt semnificative.

Administrarea contului curent detinut de companiile cu cifre de afaceri de peste 1 milion euro va presupune un comision lunar mai mare cu 5 lei, respectiv de 20 lei pe luna.

Totodata, IMM-urile care detin pachetul Ideal (cont curent, card de debit, home si internet banking) vor plati un comision de administrare majorat cu 50%, de la 40 la 60 lei pe luna.

Si unele plati in lei vor suferi majorari de comisioane. Spre exemplu, in cazul transferurilor de peste 50.000 lei, costul va ajunge chiar sa se dubleze, intrabancare si interbancare efectuate in mediul electronic.


Noua grila de comisioane la platile intrabancare va fi cuprinsa intre 1,5 - 6 lei, fata de 1,5 – 3 lei in prezent, fiind modificate inclusiv transele valorice pentru care se aplica acestea.

Transferurile efectuate intre conturile aceluasi client deschise la BCR raman gratuite.

In cazul transferurilor catre alte banci, noul plan tarifar presupune un comision intre 2 si 10 lei, in conditiile in care, in prezent, tarifele practicate de banca pornesc de la 2 lei si ajung la un maxim de 5 lei. Clientii suporta in plus si comisionul Transfond sau comisionul BNR.

Alte articole din IMM

IMM

Noi succese impotriva spalarii banilor in UE

Cetatenii europeni vor avea acces la registrele care contin date despre proprietarii companiilor, fara a fi nevoiti sa demonstreze un ”interes legitim”. De asemenea, trusturile vor fi obligate la aceeasi transparenta ceruta firmelor, potrivit unor amendamente la Directiva europeana impotriva spalari banilor adoptate recent in Parlamentul European. Citeste mai mult

Firmele mici scapa de o serie de declaratii

Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) anunta ca firmele care aveau cifra de afaceri sub 220.000 lei la 31 decembrie 2016 nu mai sunt obligate sa completeze si sa depuna anumite declaratii, al caror termen de depunere era 27 februarie 2017. Este vorba atat de firmele inregistrate in scop de TVA, cat si de cele neinregistrate. Citeste mai mult

Facebook