Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BCR ajunge sa dubleze unele comisioane

Autor: Conso |

Publicat in: IMM

 

BCR va modifica din septembrie o parte din taxele si comisioanele percepute companiilor. In unele cazuri, majorarile operate sunt semnificative.

Administrarea contului curent detinut de companiile cu cifre de afaceri de peste 1 milion euro va presupune un comision lunar mai mare cu 5 lei, respectiv de 20 lei pe luna.

Totodata, IMM-urile care detin pachetul Ideal (cont curent, card de debit, home si internet banking) vor plati un comision de administrare majorat cu 50%, de la 40 la 60 lei pe luna.

Si unele plati in lei vor suferi majorari de comisioane. Spre exemplu, in cazul transferurilor de peste 50.000 lei, costul va ajunge chiar sa se dubleze, intrabancare si interbancare efectuate in mediul electronic.


Noua grila de comisioane la platile intrabancare va fi cuprinsa intre 1,5 - 6 lei, fata de 1,5 – 3 lei in prezent, fiind modificate inclusiv transele valorice pentru care se aplica acestea.

Transferurile efectuate intre conturile aceluasi client deschise la BCR raman gratuite.

In cazul transferurilor catre alte banci, noul plan tarifar presupune un comision intre 2 si 10 lei, in conditiile in care, in prezent, tarifele practicate de banca pornesc de la 2 lei si ajung la un maxim de 5 lei. Clientii suporta in plus si comisionul Transfond sau comisionul BNR.

Alte articole din IMM

IMM

Cresterea dobanzilor urca semnificativ neperformanta firmelor

Rata de neperformanta a creditelor acordate companiilor s-a redus, in ultimul an, cu patru puncte procentuale, la 15,8%. Insa, o crestere a dobanzilor de doua puncte procentuale ar putea duce la o revenire a acestei rate la 18,7%, reiese din Raportul asupra stabilitatii financiare publicat de BNR. Citeste mai mult

Proceduri simplificate de acordare a garantiilor la programul Start-Up Nation

FNGCIMM a anuntat ca va simplifica procedurile de acordare a garantiilor pentru solicitantii din cadrul programului Start-Up Nation. Astfel, pentru solicitarile de garantii pentru care nu se solicita contragarantarea, Certificatul de Atestare Fiscala va trebui sa fie in termenul de valabilitate la data aprobarii finantarii de catre banca. Citeste mai mult

Facebook