BCR Banca pentru Locuinte presteaza, pentru clientii sai, servicii financiar-bancare in baza contractelor de economisire-creditare incheiate la distanta (prin corespondenta). Aceasta presupune o cerere a clientului, urmata de acceptare din partea bancii.
Contractul de economisire-creditare se considera incheiat in momentul in care clientul a acceptat oferta generala a bancii si a semnat cererea pentru incheierea contractului de economisire-creditare.
Prin semnarea cererii, clientul declara ca a primit si acceptat Conditiile Generale ale Contractelor de Economisire-Creditare ale bancii care fac parte integranta din contractul de economisire-creditare si reglementeaza relatia contractuala intre client si banca.
Acceptarea cererii de catre banca, respectiv deschiderea contractului se comunica in scris clientului prin scrisoarea de acceptare transmisa de banca pe adresa de domiciliu.
Clientul poate reveni (in scris) asupra cererii sale inca in faza precontractuala, dupa semnarea cererii si inainte ca aceasta sa ajunga la sediul central BCR BpL sa se proceseze si sa se nasca raportul contractual (in acest caz vorbim de o anulare a cererii si restituire integrala a sumei depuse in contul colector ) sau in faza contractuala, imediat dupa receptionarea prin posta a scrisorii de acceptare a contractului (in acest caz vorbim de o anulare a contractului, fara costuri / cheltuieli suplimentare suportate de catre clientul in cauza ).
Mentionam ca activitatea de consiliere (vanzare) a produselor este asigurata de catre partenerii nostri de afaceri – agenti ai bancii, cel mai important dintre acestia fiind Banca Comerciala Romana, prin toate unitatile sale teritoriale.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News