Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BRD a redus dobanzile la credite cu pana la 3 procente

Autor: Conso |

Publicat in: Credite nevoi personale

 

BRD a redus dobanzile la creditele adresate populatiei cu pana la 3 puncte procentuale. Pentru creditele garantate cu ipoteca, diminuarea dobanzilor a fost facuta numai pentru varianta in euro.

Clientii care solicita un credit auto sau de nevoi personale fara ipoteca in lei vor plati o dobanda fixa cuprinsa intre 7,5% si 9%, in functie de perioada de creditare. In cazul autoturismelor rulate, dobanzile fixe sunt cuprinse intre 8,5 si 9,5%.

La euro, au fost diminuate numai ratele de dobanda pentru creditele de nevoi personale. Acestea sunt variabile si incorporeaza o marja fixa de dobanda de 6,5% pana la 8,5% peste Euribor la 3 luni.

Pe de alta parte, la imprumuturile de nevoi personale cu ipoteca, banca a aplicat reduceri numai la euro si practica acum o marja fixa de 4 puncte procentuale peste Euribor (in cazul in care creditul se ramburseaza in cel mult 15 ani), respectiv  de 4,5 procente (daca perioada de rambusare se extinde pana la 25 de ani).

La creditele imobiliare, banca a ales sa ajusteze dobanda numai pentru creditele in euro pe o perioada mai mare de 20 ani si cu avans mai mic de 20%. Rata dobanzii in aceasta situatie este formata din Euribor si o marja fixa de 4 puncte procentuale, in scadere cu jumatate de procent fata de nivelul anterior.

„Suntem pregatiti sa finantam clientela de persoane fizice, dupa o perioada in care aceasta piata a suferit din cauza lipsei cererii, si vom continua sa fim receptivi la nevoile clientilor oferind conditii competitive si o gama diversa de produse de credit”, a declarat Philippe Lelarge, directorul executiv de Strategie si Marketing al BRD.

Alte articole din Credite nevoi personale

Credite nevoi personale

Parteneriat intre CSALB si asociatiile de consumatori pentru informarea clientilor

Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB) incheie protocoale de colaborare cu asociatiile de consumatori pentru a creste gradul de informare al consumatorilor de servicii financiare. Scopul final este solutionarea a cat mai multe dispute in afara instantelor de judecata. Citeste mai mult

CSALB invata clientii la ce trebuie sa fie atenti cand aplica pentru un credit

In urma analizei solicitarilor formulate de catre clientii care se adreseaza Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB), entitatea a elaborat cateva recomandari de care ar trebui sa tina seama cei care intentioneaza sa contracteze un credit de la o banca sau de la o institutie financiara nebancara (IFN). Citeste mai mult

Facebook