Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BCR revine la dobanzi mai mari la credite pentru clientii care nu au istoric cu banca

Autor: Conso |

Publicat in: Credite nevoi personale

 

BCR a conturat din nou o grila separata de dobanzi la creditele de nevoi personale pentru clientii fara istoric cu banca, majorand dobanzile percepute cu pana la 1,5 procente.

Prin urmare, clientii care nu au niciun istoric cu banca suporta o dobanda fixa de 17% la creditele de nevoi personale fara ipoteca in lei de pana in 5 ani.

Pentru varianta in euro, rata dobanzii este 14,75%, pentru imprumuturi contractate de pana in 5 ani.

Pe de alta parte, clientii care au deja un istoric cu BCR (cei care isi incaseaza salariul intr-un cont curent, au avut un comportament bun de plata in trecut) beneficiaza de o reducere de pana la 1,5 puncte procentuale, si de posibilitatea rambursarii creditului intr-un interval de pana la 10 ani.

Totodata si creditul maxim acordat este de 2 ori mai mic in cazul clientilor fara istoric, de pana la 10.000 euro. Pe de alta parte, imprumutul trebuie sa fie de minimum 700 euro, indiferent de categoria in care se incadreaza acestia.

Incepand cu ultima parte a lunii ianuarie, banca renuntase la aceasta abordare.

Alte articole din Credite nevoi personale

Credite nevoi personale

Insolventa persoanelor fizice se amana, din nou

Aplicarea Legii insolventei persoanelor fizice, prevazuta pentru data de 1 august, se amana din nou, din cauza faptului ca nu a fost dezvoltata infrastructura necesara procedurilor prevazute de lege. Guvernul urmeaza sa aprobe un act normativ in acest sens in viitoarea sedinta. Citeste mai mult

Parteneriat intre CSALB si asociatiile de consumatori pentru informarea clientilor

Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB) incheie protocoale de colaborare cu asociatiile de consumatori pentru a creste gradul de informare al consumatorilor de servicii financiare. Scopul final este solutionarea a cat mai multe dispute in afara instantelor de judecata. Citeste mai mult

Facebook