Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Voucherele Rabla pot fi utilizate pana la 31 ianuarie 2011

Autor: Conso |

Publicat in: Credite auto & leasing

 

Ministerul Mediului a decis sa prelungeasca perioada de valabilitate a voucherelor aferente programului Rabla din acest an. Termenul initial de valabilitate fusese stabilit pentru 23 noiembrie 2010.

Decizia a fost luata ca urmare a numarului mare de vouchere neutilizate. Cu numai doua saptamani inainte de finalizarea programului Rabla 2010, pe piata mai existau aproape 31.000 de vouchere nevalorificate, conform datelor furnizate de Ministerul Mediului, ce urmau sa fie anulate.

“Drept urmare, pentru a veni in ajutorul persoanelor care inca detin vouchere, am hotarat prelungirea termenului de valabilitate a acestora pana in data de 31 ianuarie 2011. Atrag insa atentia ca e vorba de o singura prelungire, 31 ianuarie 2011 fiind termenul final pana la care aceste tichete vor mai fi valabile”, a precizat Laszlo Borbely, ministrul Mediului.

Pentru anul 2011, se are in vedere si modificarea structurii de functionare a programului, prin cresterea numarului maxim de vouchere ce pot fi utilizate pentru achizitia unui autoturim nou de la 3 la 4, concomitent cu reducerea valorii nominale de la 3.800 lei la 3.000 lei.

“Nu am luat inca o decizie, analizam si, impreuna cu producatorii, vom alege varianta optima astfel incat la 1 februarie 2011 sa demaram o noua sesiune a programului”, a mai mentionat Borbely.

Pana in prezent, in cadrul etapei din acest an, au fost utilizate 159.053 vouchere pentru achizitia a 53.554 masini noi. Dintre acestea, 23.297 sunt de productie romaneasca.

Alte articole din Credite auto & leasing

Credite auto & leasing

Soferii care au platit taxele auto, buni de plata din nou

Sistemul care urmeaza sa inlocuiasca timbrul de mediu pe piata auto pare a prinde contur. Ministerul Mediului a elaborat un proiect, care presupune introducerea unor abtibilduri (stikere) colorate, care sa faca distinctia intre autoturisme in functie de nivelul de poluare al acestora. Citeste mai mult

Sperante pentru consumatorii europeni in scandalul Dieselgate

Consumatorii europeni, afectati de scandalul Dieselgate, in care este implicat producatorul auto Volkswagen (VW) ar putea primi sprijin pentru a obtine despagubiri. Dupa mai multe interventii ale oficialilor europeni pe aceasta tema, si Agentiile nationale pentru protectia consumatorilor dau semne ca vor sa se implice. Citeste mai mult

Facebook