Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

ING Bank inaugureaza o sucursala pentru companii

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

ING Bank a deschis cea de-a 3-a sucursala bancara pentru companii din Bucuresti. Numarul total de unitati ING pentru sectorul corporate ajunge astfel la 24. Si planurile de extindere nu se opresc aici
 
Noua sucursala este situata pe Bd. Unirii si va oferi clientilor o gama larga de produse si servicii, de la plati, schimburi valutare, credite si servicii de custodie, pana la factoring, leasing, solutii de internet si electronic banking. Noua sucursala ofera si un spatiu pentru servicii pentru populatie, organizat pe conceptul Self’Bank.
 
In plus, ING Bank isi propune in acest an sa mai inaugureze inca 10 unitati destinate companiilor. Banca intentioneaza sa fie mult mai prezenta pe o piata cheie, cum este cea din Bucuresti, in acest scop urmand sa existe cate o sucursala ING pentru fiecare sector al Capitalei.
 
Misu Negritoiu, director general ING Bank, a anuntat cu acest prilej si decizia diviziei care ofera servicii companiilor de a reduce plafonul cifrei de afaceri pentru clientii pe care-i deserveste de la 3 la 2 milioane de euro.
 
De asemenea, banca intentioneaza sa se implice si in acordarea de credite pentru prefinantarea si cofinantarea proiectelor eligibile care vizeaza accesarea fondurilor structurale acordate de Uniunea Europeana.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook