Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Actionarii Bancii Transilvania au aprobat majorarea capitalului social

Autor: Conso |

Publicat in: Investitii

 

Actionarii Bancii Transilvania au aprobat, in cadrul adunarii generale, propunerea conducerii de majorarare a capitalului social cu 391 milioane lei, pana la un total de 1,478 miliarde lei.

Majorarea capitalului se va face prin emisiunea a 391.548.470 noi actiuni, cu valoare nominala de 1 leu/actiune, prin capitalizare rezervelor constituite din profitul net  si din utilizarea primelor de emisiune integral incasate. De asemenea,  actionarii vor veni cu noi aporturi in forma baneasca in cuantum de 120 milioane lei.

Actionarii au hotarat ca 14 mai 2010 sa fie data de inregistrare pentru identificarea actionarilor care vor beneficia de dividende.

Tot in cadrul intrunirii actionarilor s-a ales un nou Consiliu de Administratie al bancii. Horia Ciorcila a fost reinvestit in functia de presedinte al Consiliului iar Robert Rekkers si Roberto Marzanati au fost reconfirmati ca director general al bancii, respectiv vicepresedinte al Consiliului.

Din cadrul Consiliului de Administratie fac parte si patru noi membri: Carmen Retegan, director general al Verida Credit, Radu Palagheanu, initiator al proiectului Banca Transilvania, Peter Franklin, reprezentant al BERD, si Costel Ceocea, administrator la SIF Moldova.

Alte articole din Investitii

Investitii

Ce probleme intampina consumatorii europeni de produse financiare?

Comisia Europeana a publicat studiul privind produsele de investitii de retail care confirma dificultatile cu care investitorii individuali se confrunta in momentul in care vor sa cumpere un astfel de produs. Federatia consumatorilor europenei saluta publicarea studiului, insa considera ca este limitat in constatarile sale. Citeste mai mult

Ce masuri se iau pentru protectia investitorilor in produse riscante?

Produsele financiare extrem de riscante tenteaza tot mai agresiv consumatorii insuficient educati financiar. De aceea, autoritatile interne si internationale, dar si principalele retele de socializare si motoare de cautare au anuntat masuri de protectie a consumatorilor si de limitare a publicitatii agresive pentru aceste produse. Citeste mai mult

Facebook