Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

ProCredit emite obligatiuni

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

ProCredit Bank va lansa prima sa emisiune de obligatiuni pe piata romaneasca. In valoare de 35 de milioane lei, cele 70.000 de obligatiuni ofera, in premiera, o dobanda fixa.

ProCredit Bank Romania va lansa pe 9 martie prima oferta publica de obligatiuni, in valoare totala de 35 milioane lei. Cele 70.000 de obligatiuni au o valoare nominala de 500 lei si o scadenta de 3 ani. In caz de suprasubscriere, numarul obligatiunilor emise poate fi majorat cu 15%.

Obligatiunile sunt adresate atat investitorilor mici, cat si celor institutionali, acestia din urma avand posibilitatea de a cumpara 95%. ProCredit este prima banca din Romania care ofera investitorilor in obligatiuni o dobanda fixa, aceasta fiind de 8,5% pe an.

Intermediarul acestei emisiuni de obligatiuni, care se va incheia pe 22 martie, este BCR Securities SA. Obligatiunile vor fi distribuite prin cele 10 sucursale din Bucuresti ale Bancii Comerciale Romane, si in alte 9 judete: Cluj, Timis, Brasov, Bacau, Iasi, Constanta, Dolj, Arges si Arad.

?In termen de 20 de zile de la primirea certificatului de inregistrare a valorilor mobiliare din partea Comisiei Nationale a Valorilor Mobiliare (CNVM), ProCredit Bank va face toate demersurile necesare inscrierii si mentinerii acestor obligatiuni la cota Bursei de Valori Bucuresti? a declarat Michael Kowalski, directorul general ProCredit Bank.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook