Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Studiul pietei de comert electronic se apropie de final

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Magazinele online si utilizatorii de internet interesati sa-si spuna parerea asupra plusurilor si minusurilor comertului electronic din Romania mai au doar cateva zile la dispozitie.

Studiul asupra pietei autohtone de comert electronic este realizat in perioada 15 august – 13 octombrie de singura publicatie dedicata exclusiv comertului electronic, Link 2 eCommerce, la comanda Autoritatii Nationale pentru Reglementare in Comunicatii si Tehnologia Informatiei.

Studiul si-a propus sa faca o evaluare reala si obiectiva a pietei de eCommerce din Romania si a nivelului de dezvoltare al acesteia la nivelul anului 2008, precum si sa identifice perspectivele pentru anii 2009-2011.

Studiul isi propune, de asemenea, identificarea necesitatilor pietei si a opiniei celor direct implicati asupra posibilitatii instituirii in Romania a unui sistem de trustmark (marca de incredere pentru site-urile de comert electronic) si a unui sistem alternativ de rezolvare a disputelor.

Participantii la sondajul online disponibil la adresa http://www.studiucomertelectronic.ro/ pot castiga premii atractive, a caror valoare totala se ridica la peste 30.000 RON.

“Pentru magazinele online, castigul poate fi inca si mai mare. Parerile si ideile lor, exprimate prin completarea chestionarului, ne vor ajuta foarte mult si vor conta semnificativ in rezultatele studiului”, afirma Andrei Radu, redactor sef Link 2 eCommerce.

Alte articole din Carduri

Carduri

Tranzactiile cu carduri si problemele de comunicare banca-client

In unele cazuri, relatia dintre o banca si un client ce detine un card de credit la acea banca este afectata din motive de comunicare aparent banale, dar cu consecinte importante pentru persoana in cauza. Pentru a depista aceste situatii, ar fi necesara mai multa atentie la semnalele celor care utilizeaza in mod cotidian acest produs de creditare. Citeste mai mult

Serviciul ''cash back'' ramane optional pentru magazine

Serviciul prin care clientii pot solicita sume de bani in numerar in magazine, denumit ”cash back”, ramane optional pentru comercianti. Deputatii au dat votul final pe modificarea Legii care, initial, prevedea ca magazinele sa fie obligate sa ofere acest serviciu platitorilor cu cardul. Citeste mai mult

Facebook