Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

HVB BpL porneste ofensiva de toamna

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

HVB Banca pentru Locuinte a trecut la ofensiva de toamna, la un an de la lansarea pe piata. Banca anunta lansarea unui concurs cu premii importante si existenta unei noi mascote.

Campania de toamna a HVB Banca pentru Locuinte se desfasoara sub sloganul ?Castigi cu Bauspar?. Punctul culminant il constituie un concurs la care pot participa toti clientii bancii care incheie pana la sfarsitul anului un contract de economisire-creditare. Concursul este dotat cu premii in valoare totala de peste 120.000 lei, constand dintr-un autoturism german de lux, precum si televizoare LCD si camere digitale.

Noua mascota a bancii o reprezinta o veverita. In acest fel, banca isi doreste sa-si completeze identitatea vizuala si cea emotionala, arme considerate a fi importante in competitia de pe piata bancara.

HVB Banca pentru Locuinte este prezenta pe piata romaneasca cu un produs de economisire creditare in sistem colectiv pentru domeniul locativ. Caracteristic bancii este tariful denumit ?Avantaj?, care ofera un credit de maximum 2,5 ori suma economisita. In prima etapa, clientul economiseste minim 40% din suma contractata, la care se adauga si prima de stat, in valoare de 15% din soldul economisit. In cea de-a doua etapa, clientul poate obtine un credit pentru finantarea activitatilor din domeniul locativ la o dobanda fixa in lei ? 6% pe an.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook