Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

HVB BpL porneste ofensiva de toamna

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

HVB Banca pentru Locuinte a trecut la ofensiva de toamna, la un an de la lansarea pe piata. Banca anunta lansarea unui concurs cu premii importante si existenta unei noi mascote.

Campania de toamna a HVB Banca pentru Locuinte se desfasoara sub sloganul ?Castigi cu Bauspar?. Punctul culminant il constituie un concurs la care pot participa toti clientii bancii care incheie pana la sfarsitul anului un contract de economisire-creditare. Concursul este dotat cu premii in valoare totala de peste 120.000 lei, constand dintr-un autoturism german de lux, precum si televizoare LCD si camere digitale.

Noua mascota a bancii o reprezinta o veverita. In acest fel, banca isi doreste sa-si completeze identitatea vizuala si cea emotionala, arme considerate a fi importante in competitia de pe piata bancara.

HVB Banca pentru Locuinte este prezenta pe piata romaneasca cu un produs de economisire creditare in sistem colectiv pentru domeniul locativ. Caracteristic bancii este tariful denumit ?Avantaj?, care ofera un credit de maximum 2,5 ori suma economisita. In prima etapa, clientul economiseste minim 40% din suma contractata, la care se adauga si prima de stat, in valoare de 15% din soldul economisit. In cea de-a doua etapa, clientul poate obtine un credit pentru finantarea activitatilor din domeniul locativ la o dobanda fixa in lei ? 6% pe an.

Alte articole din Info banci

Info banci

Cum lucreaza bancile de Craciun si Anul Nou

Unitatile bancare sunt inchise in zilele de 25 si 26 decembrie 2016, respectiv 1 si 2 ianuarie 2017, cu exceptia unor agentii din centrele comerciale. Insa si in zilele mentionate, clientii pot accesa unele servicii, prin intermediul canalelor alternative. Citeste mai mult

Deschiderea de cont migreaza dinspre offline spre online

Bancile incearca sa tina pasul cu digitalizarea, la presiunea concurentei, dar si a clientilor din ce in ce mai ocupati. Serviciile la distanta sunt tot mai apreciate si, in consecinta, bancile fac eforturi sa le promoveze. Cu toate acestea, in cele mai multe cazuri utilizarea unui cont creat online nu se poate face fara prezenta fizica la banca. Citeste mai mult

Facebook