Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Transelectrica ia in calcul scaderea cu 39% a profitului net in 2010

Autor: Conso |

Publicat in: Investitii

 

Transelectrica estimeaza o reducere de 39% a profitului net in 2010 comparativ cu cel inregistrat anul anterior. Profitul bugetat este de 4,4 milioane lei in acest an.
 
Scaderea profitabilitatii se produce ca urmare a diminuarii profitului operational prevazut pentru 2010 la 47,4 milioane lei, cu peste 52% mai redus decat cel din anul anterior.
 
“Pesimismul pare a fi indus de rezultatele slabe inregistrate in 2009, cand acest indicator a fost foarte afectat de contractia cu 8,2% a consumului de energie electrica. Pe de alta parte, compania a prognozat in mod obisnuit rezultate mai modeste, intrucat bonusurile negociate cu Ministerul Economiei (nr. – actionarul majoritar al companiei) se aplica in raport cu parametrii bugetati”, au precizat analistii Erste Bank.
 
Si nivelul dividendului propus actionarilor este semnificativ mai mic fata de cel platit anul trecut – 0,05 lei pe actiune, comparativ cu 0,3 lei pe actiune in 2009.
 

Evolutia principalilor indici interni si internationali poate fi urmarita in sectiunea Investitii.

Alte articole din Investitii

Investitii

Ce probleme intampina consumatorii europeni de produse financiare?

Comisia Europeana a publicat studiul privind produsele de investitii de retail care confirma dificultatile cu care investitorii individuali se confrunta in momentul in care vor sa cumpere un astfel de produs. Federatia consumatorilor europenei saluta publicarea studiului, insa considera ca este limitat in constatarile sale. Citeste mai mult

Ce masuri se iau pentru protectia investitorilor in produse riscante?

Produsele financiare extrem de riscante tenteaza tot mai agresiv consumatorii insuficient educati financiar. De aceea, autoritatile interne si internationale, dar si principalele retele de socializare si motoare de cautare au anuntat masuri de protectie a consumatorilor si de limitare a publicitatii agresive pentru aceste produse. Citeste mai mult

Facebook