Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

SIF-urile domina piata cu cresteri de 4%

Autor: Conso |

Publicat in: Investitii

 

Investitorii si-au manifestat inca odata preferinta pentru SIF-uri, determinand un avans mediu al pretului actiunilor cu 3,8%, in conditiile in care castigul general din piata se situeaza la 0,6%.

“SIF-urile au crescut in principiu pe baza analizei tehnice pentru care pragul de 20.000 de puncte al BET-FI este foarte important. Cum valoarea s-a apropiat de acest nivel in cursul zilei de azi, investitorii au reactionat imediat”, a explicat Nicu Grigoras, broker la Intercapital Invest.

Insa spre finalul zilei, o contributie au avut-o si cresterile survenite pe pietele externe. Principalii indici europeni, DAX (Germania) si FTSE (Anglia) au urcat cu 1,25% si respectiv 0,75%, iar Dow Jones (SUA) a inregistrat o crestere de 1,85%.

Daca aceste cresteri se mentin si in sedinta urmatoare, castigurile de pe piata locala vor ajunge aproape de maxime, considera Grigoras.

Evolutia principalilor indici interni si internationali poate fi urmarita in sectiunea Burse.

Alte articole din Investitii

Investitii

Ce probleme intampina consumatorii europeni de produse financiare?

Comisia Europeana a publicat studiul privind produsele de investitii de retail care confirma dificultatile cu care investitorii individuali se confrunta in momentul in care vor sa cumpere un astfel de produs. Federatia consumatorilor europenei saluta publicarea studiului, insa considera ca este limitat in constatarile sale. Citeste mai mult

Ce masuri se iau pentru protectia investitorilor in produse riscante?

Produsele financiare extrem de riscante tenteaza tot mai agresiv consumatorii insuficient educati financiar. De aceea, autoritatile interne si internationale, dar si principalele retele de socializare si motoare de cautare au anuntat masuri de protectie a consumatorilor si de limitare a publicitatii agresive pentru aceste produse. Citeste mai mult

Facebook