Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

RBS lanseaza un program de educatie financiara

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

RBS Romania a lansat Money Sense, un program de educatie financiara destinat publicului larg. Primele tinte ale programului sunt tinerii din licee si universitati, precum si clientii bancii.

Money Sense ofera informatii generale despre finantele personale si despre serviciile financiare. Serviciul este oferit in mod gratuit in locatiile proprii de reprezentanti ai bancii pregatiti special pentru a oferi asistenta in cadrul acestui program.

De asemenea, un ghid financiar si mai multe informatii pe teme de educatie financiara pot fi accesate si prin intermediul website-ului programului.

Prin intermediul unui parteneriat cu fundatia CREDE si AIESEC Romania, RBS Romania isi propune sa-i ajute pe elevi si pe studenti sa inteleaga mai bine diferitele produse si servicii bancare. Componenta adresata elevilor se desfasoara in 36 de licee din sapte mari orase, in perioada aprilie-iunie 2010.

Pentru studentii de la cinci universitati cu profil non-economic, RBS Romania organizeaza in Bucuresti mai multe workshop-uri, in care va prezenta latura financiara si antreprenoriala celor care se pregatesc sa lucreze in domenii creative, precum arhitectura, comunicare, editare si arta.

“Programul Money Sense isi propune sa contribuie la imbunatatirea gradului de educatie financiara, inclusiv in ceea ce inseamna o intelegere corecta a termenilor de specialitate. Este un program gratuit si impartial, si nu unul prin care ne dorim sa vindem produse si servicii clientilor”, afirma Georgeta Bora, Sustainable Development Coordinator RBS Romania.

Money Sense este un program de educatie financiara derulat de grupul RBS de mai mult de 15 ani, in peste 60% dintre scolile si liceele din Marea Britanie.

Alte articole din Info banci

Info banci

Isarescu: Credibilitatea bancilor s-a erodat in ultimii ani

Credibilitatea bancilor in ochii clientilor s-a erodat in ultimii ani, iar numarul litigiilor in care acestea sunt implicate le afecteaza capitalul, sustine guvernatorul Bancii Nationale a Romaniei (BNR), Mugur Isarescu. El sfatuieste bancile sa isi cultive clientii si sa inceapa educatia financiara cu omul de la ghiseu. Citeste mai mult

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Facebook