Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Raiffeisen Bank deschide unitati in marile orase

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Raiffeisen Bank a inaugurat recent 3 noi unitati, in municipiile Bucuresti, Ploiesti si Targoviste. Reteaua teritoriala a bancii a ajuns astfel la 236 de agentii si sucursale.

Pana la sfarsitul anului banca si-a propus sa-si extinda reteaua pana la 265 de unitati. In 2006 Raiffeisen a facut schimbari importante la nivelul retelei. ?Scopul acestei noi orientari a retelei il reprezinta cresterea vanzarilor prin unitati specilizate (corporate, retail, centre ipotecare), situate mai ales in marile orase si centre comerciale importante, cat mai la indemana clientilor? spune Razvan Munteanu, vicepresedintele Diviziei Retail a bancii.

Pe langa unitati, clientii dispun si de alte canale de acces la serviciile si produsele bancii. Ultimul lansat este serviciul de internet banking Raiffeisen Online pentru persoane fizice. Serviciul ofera acces non-stop la propriile conturi prin intermediul oricarui computer ce indeplineste conditiile tehnice necesare si dispune de conectare la internet.

Lista tranzactiilor cuprinde atat transferuri intra si interbancare, cat si schimburi valutare, constituiri si lichidari de depozite, precum si plata facturilor de utilitati.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook