Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BCR face upgrade la internet banking si call center

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

BCR a lansat o noua versiune pentru serviciile de internet banking si call center, care permit clientilor sa faca tranzactii cu pana la 75% mai ieftin decat la ghiseu.
 
Noua platforma online – Click 24 Banking – este integrata in portalul www.bcr.ro si ofera clientilor acces la conturile proprii in orice moment. Acestia pot obtine informatii personalizate cu privire la conturile curente, produsele de economisire si creditele contractate.
 
In plus, utilizatorii pot efectua transferuri in lei si valuta, comisioanele practicate fiind cu 75% mai mici decat la ghiseu. Serviciul mai permite constituirea de depozite la termen, alimentarea conturilor de economii si cumpararea si rascumparea de certificate de depozit.
 
Noul contact center al bancii – denumit Alo 24 Banking – poate fi apelat la numarul 0801.0801.277 din reteaua Romtelecom sau la 021/407.42.00 din orice retea. De luni pana duminica, intre orele 8.00-22.00, serviciul ofera clientilor aceleasi facilitati ca si solutia de online banking, costul tranzactiilor fiind cu 50% mai scazut decat la ghiseu.
 
Valoarea maxima a unei tranzactii este de 10.000 euro prin internet banking si de 5.000 euro prin call center. Exceptie fac transferurile intre propriile conturi deschise la BCR.
 
Autentificarea clientilor se face, in ambele cazuri, pe baza de nume de utilizator si cod de acces, generat printr-un dispozitiv denumit token.
 
BCR vinde cele doua servicii impreuna, taxa de abonament fiind de 3 lei pe luna. Totodata, aceste solutii sunt incluse si in pachetele de cont curent, al caror cost lunar este de 3,99 lei sau 6,99 lei, in functie de optiunile alese.

Alte articole din Carduri

Carduri

Activitatea bancara, afectata de telefonia mobila

Din ce in ce mai des, telefonia mobila interfereaza cu activitatea bancara. Pe de o parte, usureaza accesul la conturi si la tranzactii dar, pe de alta, se creeaza o dependenta tot mai stransa. Dependenta ce risca sa creeze probleme serioase clientilor care sunt acum, practic, obligati sa utilizeze serviciile de telefonie. Citeste mai mult

MFP incearca sa deblocheze Legea "cash-back"

Legea “cash-back”, intrata in vigoare la inceputul acestui an, nu este inca aplicabila, pentru ca nu are norme de aplicare si nu este corelata cu Legea caselor de marcat. Ministerul Finantelor Publice (MFP) a elaborat, in sfarsit, proiectul de norme care ar putea debloca actul normativ. Citeste mai mult

Facebook