Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

UniCredit Tiriac vinde asigurari de viata ERGO

Autor: Conso |

Publicat in: Asigurari

 

UniCredit Tiriac vinde in sucursalele proprii asigurari de viata ERGO, in premiera in Romania. Momentan, oferta cuprinde doar asigurari cu componenta investitionala, de tip unit-linked.

Pentru inceput, sucursalele bancii vor oferi clientilor produsul Ergo LifeInvest, de tip unit-linked, insa in viitor se are in vedere diversificarea ofertei disponibile.

“Am incredere ca acest parteneriat va fi unul de succes si ca principalii beneficiari  - clientii nostri – vor percepe corect beneficiile propuse, rolul hotarator in acest demers avandu-l forta noastra de vanzari”, a declarat Zoltan Major, vicepresedinte responsabil cu Divizia Retail a UniCredit Tiriac Bank.

Activitatea de vanzare a asigurarilor de viata are la baza parteneriatul dintre Grupurile UniCredit si ERGO, demarat in anul 2007 pe plan international.

Grupul ERGO a cumulat prime de asigurare in valoare de 19 miliarde euro in 2009, fiind prezent in peste 30 de tari. La nivelul Europei Centrale si de Est, societatea este prezenta si in Polonia, Rusia, Serbia, Slovacia, Slovenia, Turcia si Ucraina.

Alte articole din Asigurari

Asigurari

Tot mai putine case asigurate! Autoritatile cauta solutii

Asigurarea obligatorie a locuintei continua sa fie ignorata de romani. La finalul lunii septembrie, doar 1,66 milioane de locuinte din Romania aveau o astfel de asigurare, din cele peste 8 milioane existente la nivel national. Mai mult, numarul acestora este in scadere fata de aceeasi perioada a anului trecut. Citeste mai mult

Interesul clientului trece pe primul loc in vanzarea de asigurari

Companiile de asigurari si intermediarii care vand produse de asigurare vor fi nevoiti sa isi instruiasca permanent angajatii, astfel incat acestia sa ofere clientilor toate informatiile necesare pentru a nu fi indusi in eroare. In plus, acestia trebuie sa actioneze astfel incat sa corespunda cel mai bine intereselor clientilor. Citeste mai mult

Facebook