Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BCR promoveaza o romanca la conducerea retailului

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Operatiunile cu persoanele fizice din BCR vor fi coordonate din pozitia de vicepresedinte incepand de la 1 iulie de Oana Petrescu, actualul vicepresedinte Operatiuni & IT.

Oana Petrescu, care ocupa si pozitia de vicepresedinte al Asociatiei Romane a Bancilor, are o experienta bogata in domeniul bancar in pozitii executive de top, ca membru al Comitetului executiv al BCR si participant activ la procesele de transformare a BCR precum si in pozitia de sef al diviziei servicii financiare la Andersen si Ernst&Young.

In calitate de vicepresedinte executiv Operatiuni & IT al BCR, Oana Petrescu a avut o contributie semnificativa la structurarea proceselor interne de servire a clientilor retail in diverse domenii precum operatiuni retail, procesare tranzactii bancare, extinderea si optimizarea retelei de unitati retail, dezvoltarea canalelor alternative de distributie a produselor si serviciilor bancare.

Oana Petrescu il inlocuieste in functia de vicepresedinte executiv retail pe cehul Martin Skopek, care detinea aceasta pozitie din 2006 si care va prelua pozitia de membru al Comitetului executiv al holdingului Erste pe partea de retail.

De asemenea, conducerea grupului Erste a luat decizia de a numi in cadrul Comitetului Executiv al BCR si un vicepresedinte integral dedicat managementului riscurilor, functie inclusa in prezent in atributiile vicepresedintelui financiar al bancii. Sarcinile si responsabilitatile noii pozitii vor fi preluate, de la 1 august, de catre Michael Beitz.

Toate numirile urmeaza sa fie confirmate de Consiliul de supravechere al BCR si sa primeasca aprobarea Bancii Nationale a Romaniei.

Alte articole din Info banci

Info banci

Cum lucreaza bancile de Craciun si Anul Nou

Unitatile bancare sunt inchise in zilele de 25 si 26 decembrie 2016, respectiv 1 si 2 ianuarie 2017, cu exceptia unor agentii din centrele comerciale. Insa si in zilele mentionate, clientii pot accesa unele servicii, prin intermediul canalelor alternative. Citeste mai mult

Deschiderea de cont migreaza dinspre offline spre online

Bancile incearca sa tina pasul cu digitalizarea, la presiunea concurentei, dar si a clientilor din ce in ce mai ocupati. Serviciile la distanta sunt tot mai apreciate si, in consecinta, bancile fac eforturi sa le promoveze. Cu toate acestea, in cele mai multe cazuri utilizarea unui cont creat online nu se poate face fara prezenta fizica la banca. Citeste mai mult

Facebook