Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BCR promoveaza o romanca la conducerea retailului

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Operatiunile cu persoanele fizice din BCR vor fi coordonate din pozitia de vicepresedinte incepand de la 1 iulie de Oana Petrescu, actualul vicepresedinte Operatiuni & IT.

Oana Petrescu, care ocupa si pozitia de vicepresedinte al Asociatiei Romane a Bancilor, are o experienta bogata in domeniul bancar in pozitii executive de top, ca membru al Comitetului executiv al BCR si participant activ la procesele de transformare a BCR precum si in pozitia de sef al diviziei servicii financiare la Andersen si Ernst&Young.

In calitate de vicepresedinte executiv Operatiuni & IT al BCR, Oana Petrescu a avut o contributie semnificativa la structurarea proceselor interne de servire a clientilor retail in diverse domenii precum operatiuni retail, procesare tranzactii bancare, extinderea si optimizarea retelei de unitati retail, dezvoltarea canalelor alternative de distributie a produselor si serviciilor bancare.

Oana Petrescu il inlocuieste in functia de vicepresedinte executiv retail pe cehul Martin Skopek, care detinea aceasta pozitie din 2006 si care va prelua pozitia de membru al Comitetului executiv al holdingului Erste pe partea de retail.

De asemenea, conducerea grupului Erste a luat decizia de a numi in cadrul Comitetului Executiv al BCR si un vicepresedinte integral dedicat managementului riscurilor, functie inclusa in prezent in atributiile vicepresedintelui financiar al bancii. Sarcinile si responsabilitatile noii pozitii vor fi preluate, de la 1 august, de catre Michael Beitz.

Toate numirile urmeaza sa fie confirmate de Consiliul de supravechere al BCR si sa primeasca aprobarea Bancii Nationale a Romaniei.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook