Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

SIF-urile incep sa piarda din castigurile acumulate

Autor: Conso |

Publicat in: Investitii

 

Dupa 5 zile de cresteri sustinute, investitorii au decis sa isi marcheze profiturile pe SIF-uri. BET-FI inregistreaza la mijlocul sedintei un minus de 2% pe o piata in scadere cu 0,3%.

Analistii pun aceasta evolutie pe seama unei corectii normale, in conditiile in care ultimele 5 sedinte au urcat pretul mediu al SIF-urilor cu 18%.

"Dupa atatea zile de cresteri era normal sa aiba loc si o scadere. Nu este nici o stire in piata care sa coboare SIF-urile, pur si simplu investitorii isi marcheaza profiturile", a precizat pentru Conso.ro, Razvan Pasol, presedintele Intercapital Invest.

Bursa a intrat pe un trend descendent si a trecut pe pierdere la mijlocul sedintei, indicele general BET-C coboarand cu 0,3%.

Printre actiunile care au reusit sa se mentina pe crestere sunt Rompetrol Rafinare (RRC) care avanseaza cu 2,8% si BRD, respectiv Alro Slatina (ALR) care cresc cu 1,6%.

O exceptie notabila o prezinta Energopetrol Campnia (ENP) care atinge pragul maxim, cu un avans de 15%, rezultat dintr-o singura tranzactie cu o valoare de 800 lei.

Evolutia principalilor indici interni si internationali poate fi urmarita in sectiunea Burse.

Alte articole din Investitii

Investitii

Ce probleme intampina consumatorii europeni de produse financiare?

Comisia Europeana a publicat studiul privind produsele de investitii de retail care confirma dificultatile cu care investitorii individuali se confrunta in momentul in care vor sa cumpere un astfel de produs. Federatia consumatorilor europenei saluta publicarea studiului, insa considera ca este limitat in constatarile sale. Citeste mai mult

Ce masuri se iau pentru protectia investitorilor in produse riscante?

Produsele financiare extrem de riscante tenteaza tot mai agresiv consumatorii insuficient educati financiar. De aceea, autoritatile interne si internationale, dar si principalele retele de socializare si motoare de cautare au anuntat masuri de protectie a consumatorilor si de limitare a publicitatii agresive pentru aceste produse. Citeste mai mult

Facebook