Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BCR avertizeaza clientii despre un nou atac de phishing

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Clientii BCR au primit un e-mail prin care erau indrumati sa furnizeze datele corespunzatoare cardurilor de debit si de credit, cu pretextul implementarii unui nou sistem de verificare a identitatii.
 
Pentru a fi mai convingatori, infractorii au invocat ca masura este necesara pentru a asigura o protectie sporita impotriva fraudelor la tranzactiile cu carduri. Clientilor li se cerea sa furnizeze codul PIN, dupa care sa aleaga o parola pentru a confirma tranzactiile ulterioare cu cardul.
 
BCR recomanda clientilor care primesc astfel de mesaje sa nu le deschida, sa nu acceseze link-ul continut de e-mail, sa nu introduca datele personale si sa anunte Serviciul Relatii Clientii.
 
Cei care totusi au accesat linkul si au introdus datele personale, trebuie sa contacteze banca in cel mai scurt timp.

Alte articole din Carduri

Carduri

Activitatea bancara, afectata de telefonia mobila

Din ce in ce mai des, telefonia mobila interfereaza cu activitatea bancara. Pe de o parte, usureaza accesul la conturi si la tranzactii dar, pe de alta, se creeaza o dependenta tot mai stransa. Dependenta ce risca sa creeze probleme serioase clientilor care sunt acum, practic, obligati sa utilizeze serviciile de telefonie. Citeste mai mult

MFP incearca sa deblocheze Legea "cash-back"

Legea “cash-back”, intrata in vigoare la inceputul acestui an, nu este inca aplicabila, pentru ca nu are norme de aplicare si nu este corelata cu Legea caselor de marcat. Ministerul Finantelor Publice (MFP) a elaborat, in sfarsit, proiectul de norme care ar putea debloca actul normativ. Citeste mai mult

Facebook