Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BCR avertizeaza clientii despre un nou atac de phishing

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Clientii BCR au primit un e-mail prin care erau indrumati sa furnizeze datele corespunzatoare cardurilor de debit si de credit, cu pretextul implementarii unui nou sistem de verificare a identitatii.
 
Pentru a fi mai convingatori, infractorii au invocat ca masura este necesara pentru a asigura o protectie sporita impotriva fraudelor la tranzactiile cu carduri. Clientilor li se cerea sa furnizeze codul PIN, dupa care sa aleaga o parola pentru a confirma tranzactiile ulterioare cu cardul.
 
BCR recomanda clientilor care primesc astfel de mesaje sa nu le deschida, sa nu acceseze link-ul continut de e-mail, sa nu introduca datele personale si sa anunte Serviciul Relatii Clientii.
 
Cei care totusi au accesat linkul si au introdus datele personale, trebuie sa contacteze banca in cel mai scurt timp.

Alte articole din Carduri

Carduri

ANPC considera ilegal un comision platit frecvent de consumatori

Multe banci percep comisioane usturatoare pentru retragerea de numerar de pe cardurile de credit, desi ANPC sustine ca OUG 50/2010 le interzice in mod expres. Practica a fost sanctionata de curand de ANPC, insa doar in cazul CEC Bank. Ramane de vazut ce se va intampla in cazul celorlalte banci care percep consumatorilor aceste comisioane. Citeste mai mult

Visa lanseaza o platforma de plati pentru companiile din Europa

Visa lanseaza in Europa serviciul Visa Direct, o platforma de plati in timp real care permite companiilor sa initieze plati, cum ar fi despagubirile pe polite de asigurare, precum si platile de la persoana la persoana. Citeste mai mult

Facebook