Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BCR avertizeaza clientii despre un nou atac de phishing

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Clientii BCR au primit un e-mail prin care erau indrumati sa furnizeze datele corespunzatoare cardurilor de debit si de credit, cu pretextul implementarii unui nou sistem de verificare a identitatii.
 
Pentru a fi mai convingatori, infractorii au invocat ca masura este necesara pentru a asigura o protectie sporita impotriva fraudelor la tranzactiile cu carduri. Clientilor li se cerea sa furnizeze codul PIN, dupa care sa aleaga o parola pentru a confirma tranzactiile ulterioare cu cardul.
 
BCR recomanda clientilor care primesc astfel de mesaje sa nu le deschida, sa nu acceseze link-ul continut de e-mail, sa nu introduca datele personale si sa anunte Serviciul Relatii Clientii.
 
Cei care totusi au accesat linkul si au introdus datele personale, trebuie sa contacteze banca in cel mai scurt timp.

Alte articole din Carduri

Carduri

Cum sa te feresti de infractori cand retragi bani de la bancomat?

Posesorii de carduri din Romania utilizeaza in continuare excesiv operatiunea de retragere de numerar de la bancomat, fapt care le-a dat idei si infractorilor. Acestia au inventat numeroase dispozitive cu ajutorul carora pot copia datele cardurilor sau afla PIN-ul. Politia Romana prezinta cateva astfel de dispozitive. Citeste mai mult

Piata unica digitala stimuleaza comertul online transfrontalier. Cum putem face plati?

Comertul electronic transfrontalier va lua amploare in urma acordului politic la care au ajuns recent Parlamentul European, Consiliul si Comisia de a pune capat geoblocarii nejustificate pentru consumatorii care doresc sa achizitioneze produse sau servicii online in interiorul UE. Citeste mai mult

Facebook