Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BCR avertizeaza clientii despre un nou atac de phishing

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Clientii BCR au primit un e-mail prin care erau indrumati sa furnizeze datele corespunzatoare cardurilor de debit si de credit, cu pretextul implementarii unui nou sistem de verificare a identitatii.
 
Pentru a fi mai convingatori, infractorii au invocat ca masura este necesara pentru a asigura o protectie sporita impotriva fraudelor la tranzactiile cu carduri. Clientilor li se cerea sa furnizeze codul PIN, dupa care sa aleaga o parola pentru a confirma tranzactiile ulterioare cu cardul.
 
BCR recomanda clientilor care primesc astfel de mesaje sa nu le deschida, sa nu acceseze link-ul continut de e-mail, sa nu introduca datele personale si sa anunte Serviciul Relatii Clientii.
 
Cei care totusi au accesat linkul si au introdus datele personale, trebuie sa contacteze banca in cel mai scurt timp.

Alte articole din Carduri

Carduri

Tranzactiile cu carduri si problemele de comunicare banca-client

In unele cazuri, relatia dintre o banca si un client ce detine un card de credit la acea banca este afectata din motive de comunicare aparent banale, dar cu consecinte importante pentru persoana in cauza. Pentru a depista aceste situatii, ar fi necesara mai multa atentie la semnalele celor care utilizeaza in mod cotidian acest produs de creditare. Citeste mai mult

Riscul de atacuri financiare creste de Sarbatori

Riscul ca datele cardului bancar sa fie furate creste semnificativ in perioada sarbatorilor de iarna, odata cu inmultirea ofertelor din partea comerciantilor, fapt care duce la mai multe cumparaturi online. In aceste conditii, specialistii in atacuri cibernetice recomanda prudenta in introducerea datelor de card pe site-uri necunoscute. Citeste mai mult

Facebook