Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

ING Asigurari: Revine apetitul romanilor pentru investitii

Autor: Conso |

Publicat in: Asigurari

 

Conform datelor ING Asigurari de Viata, primul trimestru din 2010 a fost caracterizat de o revenire pronuntata a solicitarilor de produse cu componenta investitionala, de tip unit-linked.

In totalul politelor noi incheiate de ING Asigurari de Viata in primul trimestru din 2010, produsele de tip unit-linked detin o pondere de 40%, comparativ cu 22% la finalele anului 2009.
 
“Motivele care au generat apetitul mai ridicat pentru categoria Unit-linked se refera la randamentele excelente obtinute in 2009, la flexibilitatea ridicata a acestor produse si la masurile pe care le-am adoptat in sprijinul clientilor nostri”, a precizat Aurelia Coman, director general al ING Asigurari de Viata.

Performantele nete inregistrate in primele trei luni ale anului de respectivele produse oferite de ING au variat intre 3,7% si 20,8%, in functie de varianta aleasa.

De asemenea, in aceasta perioada a scazut la 13%, si ponderea celor care decid sa renunte la politele de asigurare incheiate, fata de 21% in urma cu un an.

In privinta motivelor pentru care clientii aleg sa incheie o asigurare de viata, pe primul loc in topul preferintelor se mentine dorinta parintilor de a asigura copiilor un viitor financiar sigur.  

Alte articole din Asigurari

Asigurari

Tot mai putine case asigurate! Autoritatile cauta solutii

Asigurarea obligatorie a locuintei continua sa fie ignorata de romani. La finalul lunii septembrie, doar 1,66 milioane de locuinte din Romania aveau o astfel de asigurare, din cele peste 8 milioane existente la nivel national. Mai mult, numarul acestora este in scadere fata de aceeasi perioada a anului trecut. Citeste mai mult

Interesul clientului trece pe primul loc in vanzarea de asigurari

Companiile de asigurari si intermediarii care vand produse de asigurare vor fi nevoiti sa isi instruiasca permanent angajatii, astfel incat acestia sa ofere clientilor toate informatiile necesare pentru a nu fi indusi in eroare. In plus, acestia trebuie sa actioneze astfel incat sa corespunda cel mai bine intereselor clientilor. Citeste mai mult

Facebook