Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

S-a infiintat Asociatia Europeana de Drept Bancar si Financiar - Romania

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Pe 2 octombrie 2009 a fost constituita Asociatia Europeana de Drept Bancar si Financiar - Romania, formata din aproximativ 70 de membri. Aceasta este cea de-a opta asociatie de acest gen din Europa.
 
Membrii asociatiei - consilieri juridici, cadre universitare, magistraþi, avocati, economisti si functionari publici din sistemul financiar-bancar - si-au propus sa sustina si sa promoveze cercetarile documentare din domeniul financiar- bancar, atat in Romania cat si in strainatate.
 
Acestea vor avea si scopul de a perfectiona pregatirea specialistilor din domeniu.
 
„Infiintarea acestei asociaþii este cu atat mai oportuna, cu cat are loc in contextul provocarilor cu care piata financiara internationala se confrunta in acest moment”, a declarat Ianfred Silberstein, presedintele asociatiei.
 
El a precizat ca infiintarea asociatiei a fost rezultatul invitatiei primite de la Asociatia Europeana de Drept Bancar si Financiar, care are structuri similare afiliate in Franta, Germania, Principatul Monaco, Italia, Belgia, Luxemburg, Ungaria.

Printre membrii consiliului director se numara:
  • presedinte asociatie - Ianfred Silberstein, directorul Directiei Juridice BNR;
  • vicepresedinte – Brandusa Stefanescu, judecator la Inalta Curte de Casatie si Justitie;
  • vicepresedinte – Constantin Branzan, judecator la Inalta Curte de Casatie si Justitie si directorul Institutului National de Magistratura;
  • vicepresedinte - Elena Georgescu, sef serviciu in cadrul Directiei Supraveghere BNR;
  • secretar general - Manuela Matesoi, director adjunct in cadrul Departamentului Juridic Citibank Romania.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook