Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

EximBank si-a crescut portofoliul de credite cu 33%

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Volumul creditelor acordate de EximBank IMM-urilor in primele 8 luni ale anului a ajuns la 310,6 milioane lei, in crestere cu 33% fata de finalul lui 2008.

Suma cuprinde finantarile oferite de banca atat in nume propriu, cat si in numele si contul statului. Acestea din urma au inregistrat o crestere de peste trei ori in primele 8 luni din 2009.

In ceea ce priveste activitatea in nume si cont propriu, banca si-a intensificat eforturile de sprijinire a companiilor romanesti, volumul finantarilor acordate fiind, la 31 august, cu peste 21% mai mare fata de cel inregistrat la sfarsitul lunii decembrie a anului trecut.

"Daca ne uitam la tipul clientului, aproape 60% din totalul creditelor acordate sunt directionate catre intreprinderile mici si mijlocii si, din acestea, cele mai multe au ca scop investitiile", a  precizat Ionut Costea, presedintele EximBank.

De curand, banca si-a aditionat in oferta de creditare un produs destinat finantarii taxelor si impozitelor restante acumulate de companiile care au probleme de lichiditati.

De asemenea, banca a redus cu pana la 50% comisioanele aferente creditelor acordate, sau chiar a eliminat unele dintre acestea.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook