Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Bancile fac lucruri trasnite pentru a-si pastra clientii

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Agentiile OTP Bank incearca sa-si pastreze clientii prin crearea de locuri de joaca pentru copiii acestora. Acestea sunt dotate cu creioane colorate, tabla pentru desenat si jucarii.

Primul spatiu de joaca pentru copii a fost amenajat intr-o unitate din Bucuresti, la sfarsitul anului trecut.

Ca urmare a reactiei pozitive a clientilor, banca a extins proiectul la nivel national. In prezent, 41 din cele 105 unitati ale OTP Bank au cate un colt de joaca special destinat copiilor.

"Coltul de joaca pentru copii este o surpriza placuta pentru micutii care pasesc in unitatile bancii, dar si un sprijin pentru parinti, care se pot ocupa de operatiunile bancare, oferindu-le in acest timp copiilor o activitate atractiva specifica varstei lor", afirma Laszlo Diosi, directorul general al OTP Bank Romania.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook