Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Bursa creste sustinut pentru a treia zi la rand

Autor: Conso |

Publicat in: Investitii

 

Bursa de Valori Bucuresti inchide prima zi de tranzactionare a saptamanii cu o crestere generala de 3,17%. Aceasta este a treia zi bursiera consecutiva in care BET-C reuseste sa se mentina pe plus.

In ultimele doua saptamani, doar sedinta din 18 martie a adus o scadere moderata a indicelui general, BET-C, de 0,03%. In rest, cresterile zilnice au ajuns si la 5,37%.

Cea mai spectaculoasa evolutie au avut-o SIF-urile care au urcat cu pana la 9,5%, in jurul orei 14. Cresterea nu s-a mentinut, iar in finalul sedintei, BET-FI si-a conservat un avans de 6,89%. Titlurile SIF2 au inregistrat una din cele mai mari cresteri de astazi, de 13,11%.

Cele mai tranzactionate actiuni au ramas BRD si Banca Transilvania (TLV), alaturi de SIF5 si SIF2.
 
Cele mai mari cresteri le-au inregistrat actiunile Mefin (MEF), cu un avans de 14,75%. SSIF Broker (BRK) si Uztel (UZT) au luat fiecare un avans de peste 13%.

Scaderile au avut o amploare mai redusa. Sinteza (STZ) a pierdut 12,25%, iar Flamingo (FLA) a scazut cu 8,84%.

Evolutia principalilor indici interni si internationali poate fi urmarita pe Conso.ro/burse.html.

Alte articole din Investitii

Investitii

Ce probleme intampina consumatorii europeni de produse financiare?

Comisia Europeana a publicat studiul privind produsele de investitii de retail care confirma dificultatile cu care investitorii individuali se confrunta in momentul in care vor sa cumpere un astfel de produs. Federatia consumatorilor europenei saluta publicarea studiului, insa considera ca este limitat in constatarile sale. Citeste mai mult

Ce masuri se iau pentru protectia investitorilor in produse riscante?

Produsele financiare extrem de riscante tenteaza tot mai agresiv consumatorii insuficient educati financiar. De aceea, autoritatile interne si internationale, dar si principalele retele de socializare si motoare de cautare au anuntat masuri de protectie a consumatorilor si de limitare a publicitatii agresive pentru aceste produse. Citeste mai mult

Facebook