Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

In Bancpost, 2006 va fi anul vanzarii

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Bancpost si-a propus obiective de crestere ambitioase pentru 2006, prin exploatarea la maxim a noii infrastructuri. Banca va lansa noi produse si servicii, si va pune accent pe cresterea vanzarilor.

Eforturile substantiale de restructurare din 2005, alaturi de majorarea seminificativa a capitalului social de la finele anului ? 80 de milioane euro, au creat premisele pentru un an cu cresteri spectaculoase in Bancpost.

Astfel, banca isi propune triplarea in acest an a productivitatii pe salariat, atat pe seama cresterii activitatii, cat si a reducerii numarului acestora. Scopul estesa se ajunga la o medie de 13 salariati pe sucursala la finele anului de la 18 in prezent. In paralel, reteaua de unitati a bancii va fi semnificativ extinsa, de la 151 de unitati in prezent pana la aproximativ 200 la finele anului.

In acelasi timp, banca isi propune continuarea cresterii sustinute a activelor, ritmul din acest an fiind estimat la 42%. Introducerea de noi tipuri de imprumuturi si pregatirea continua a salariatilor pentru a-i transforma intr-o adevarata forta de vanzari va determina cresterea ponderii portofoliului de credite in totalul activelor de la 44% in 2005 la 68% in 2006.

De asemenea, in 2006 banca intentioneaza sa exploateze si sinergiile create de prezenta in Romania a altor companii apartinand actionarului majoritar, EFG Eurobank ? Euroline Retail Service, EFG Eurobank Mutual Funds Management Romania SAI, EFG Eurobank Finance, Capital Securities, EFG Eurobank Leasing si EFG Property Services. In acest an este preconizata si inceperea activitatii unei societati de asigurari de viata, EFG Eurolife.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook