Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Banca Transilvania a fost tinta unui atac phishing

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Clientii Bancii Transilvania au primit o serie de emailuri prin care li se solicitau datele personale si de identificare a cardului sub pretextul instalarii unui nou soft de securitate.

In emailurile primite de clienti se precizeaza ca instalarea noului soft este obligatorie pentru accesul la aplicatia de internet banking. Pentru a instala noul soft clientii erau invitati sa acceseze un link catre un formular unde trebuiau sa completeze datele personale si cele ale cardului bancar detinut.

Emailul a fost trimit de pe adresa bancatransilvania@suport.ro si continea elemente de identificare ale bancii.

“Banca Transilvania nu va solicita niciodata clientilor sai sa confirme utilizand un canal electronic informatii confidentiale personale ( numarul cardului, data la care expira, PIN-ul, parola, etc.). Va rugam sa nu dati curs niciodata unor astfel de solicitari”, au precizat reprezentantii bancii.

Alte articole din Carduri

Carduri

Tranzactiile cu carduri si problemele de comunicare banca-client

In unele cazuri, relatia dintre o banca si un client ce detine un card de credit la acea banca este afectata din motive de comunicare aparent banale, dar cu consecinte importante pentru persoana in cauza. Pentru a depista aceste situatii, ar fi necesara mai multa atentie la semnalele celor care utilizeaza in mod cotidian acest produs de creditare. Citeste mai mult

Serviciul ''cash back'' ramane optional pentru magazine

Serviciul prin care clientii pot solicita sume de bani in numerar in magazine, denumit ”cash back”, ramane optional pentru comercianti. Deputatii au dat votul final pe modificarea Legii care, initial, prevedea ca magazinele sa fie obligate sa ofere acest serviciu platitorilor cu cardul. Citeste mai mult

Facebook