Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Millennium Bank permite autorizarea tranzactiilor online cu coduri primite prin SMS

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Clientii Millennium Bank pot autoriza tranzactiile efectuate in aplicatia de internet banking prin introducerea unui cod unic primit prin SMS. Varianta anterioara presupunea introducerea unei parole.

Dupa ce completeaza detaliile transferului in aplicatia de internet banking, clientii primesc un SMS pe telefonul mobil care contine codul de autorizare a tranzactiei, format din 7 cifre. Codul este unic pentru fiecare plata in parte.

Initial, autorizarea tranzactiilor era efectuata prin introducerea unei parole stabilite de client.

“Clientii care folosesc deja serviciul Internet Banking al Millennium Bank si doresc sa beneficieze de noua metoda de autorizare a tranzactiilor, prin SMS, trebuie sa mearga la orice sucursala a bancii pentru a solicita acest lucru, au precizat pentru Conso.ro reprezentantii Millennium Bank.

In ceea ce priveste insa logarea in aplicatie s-a pastrat procedura anterioara, ce presupune introducerea unui nume de utilizator si a unei parole personale.

 

Alte articole din Carduri

Carduri

MFP incearca sa deblocheze Legea "cash-back"

Legea “cash-back”, intrata in vigoare la inceputul acestui an, nu este inca aplicabila, pentru ca nu are norme de aplicare si nu este corelata cu Legea caselor de marcat. Ministerul Finantelor Publice (MFP) a elaborat, in sfarsit, proiectul de norme care ar putea debloca actul normativ. Citeste mai mult

Cati romani cumpara de pe internet?

Romanii, desi conectati in numar tot mai mare la internet, raman codasii Europei cand vine vorba de cumparaturi online. Din datele pe 2016 publicate de Eurostat reiese ca trei din patru gospodarii din Romania au acces la internet, insa doar 18% dintre acestia au cumparat sau au comandat bunuri sau servicii online. Citeste mai mult

Facebook