Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

UniCredit Tiriac Bank ofera servicii de self banking

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

UniCredit Tiriac Bank a implementat in 21 de unitati ale bancii serviciul Non Stop Banking prin care clientii isi vor putea efectua singuri principalele operatiuni cu carduri.

Clientii vor putea, pe baza codului bancar sau a unui cod de bare emis de sucursala sa retraga sau sa depuna numerar, sa faca schimb valutar din euro in lei sau sa plateasca facturi, in prezent la Romtelecom si Vodafone.

Accesul se face non-stop, pe baza de card bancar emis de orice banca, serviciile de schimb valutar si plata facturi fiind disponibile tuturor celor interesati, indiferent daca sunt sau nu clientii bancii.

De asemenea, in zonele special amenajate exista computere conectate la internet cu ajutorul carora clientii vor putea accesa serviciul Online Banking.

Pana la finalul lui 2008, banca va instala 30 de astfel de zone de self banking in unitatile proprii, in special in sucursalele ai caror angajati se vor orienta preponderent spre oferirea de servicii de consiliere si vanzare.

"Pana la sfarsitul anului vom adauga optiunea de constituire de depozite si schimbul valutar din dolari in lei la facilitatile deja existente in aceste zone de self banking, iar in 2009 va fi posibila emiterea ordinelor de plata si incarcarea cartelelor telefonice", a precizat Daniel Ghiulea, director de operatiuni in cadrul UniCredit Tiriac Bank.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook