Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Plata biletului in autobuzele din Liverpool se face prin paypass

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

MasterCard si RBS WorldPay au lansat o modalitate comoda de plata a contravalorii calatoriei cu transportul in comun in Liverpool, prin simpla atingere a cardului paypass de un cititor. 

Calatoriile cu autobuzul pot fi platite in acest mod de catre orice detinator de card MasterCard sau Maestro emis in Marea Britanie, ce are incorporata tehnologia paypass, indiferent de banca emitenta.

Cardul va putea fi utilizat si pentru plata la orice comerciant partener MasterCard, inslusiv prin pay pass.

“Interoperabilitatea este una din calitatile platilor contactless. Daca ai un produs de acest tip, trebuie sa poti sa platesti cu el peste tot”, a precizat pentru Conso.ro James Davlouros, vicepresedinte MasterCard Worldwide, prezent la Targul de Carduri de la Paris. Conso.ro prezinta in exclusivitate pentru Romania acest eveniment.

De curand a fost demarat un program pilot similar pentru plata transportului in comun si in capitala Frantei.

In Romania, o astfel de tehnologie va fi disponibila incepand din 2010, pentru calatorii care vor folosi transportul public din Bucuresti. Spre deosebire de Liverpool, plata se va putea  doar cu cardurile emise de BCR, sub sigla Visa.

Alte articole din Carduri

Carduri

Cati romani cumpara de pe internet?

Romanii, desi conectati in numar tot mai mare la internet, raman codasii Europei cand vine vorba de cumparaturi online. Din datele pe 2016 publicate de Eurostat reiese ca trei din patru gospodarii din Romania au acces la internet, insa doar 18% dintre acestia au cumparat sau au comandat bunuri sau servicii online. Citeste mai mult

Tranzactiile cu carduri si problemele de comunicare banca-client

In unele cazuri, relatia dintre o banca si un client ce detine un card de credit la acea banca este afectata din motive de comunicare aparent banale, dar cu consecinte importante pentru persoana in cauza. Pentru a depista aceste situatii, ar fi necesara mai multa atentie la semnalele celor care utilizeaza in mod cotidian acest produs de creditare. Citeste mai mult

Facebook