Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Vanzarile online cresc de aproape 4 ori

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Piata de comert electronic prin plata cu cardul a crescut in 2007 cu aproximativ 263% fata de 2006. Volumul tranzactiilor s-a situat anul trecut la 34,8 milioane euro.
 
In acelasi timp, numarul total al cumparaturilor online platite cu cardul a crescut cu peste 300%, evidentiind si o tendinta de diminuare a valorii medii per tranzactiie. Astfel, daca in 2006 s-au efectuat 107.000 de plati cu cardul pe internet, in 2007, numarul acestora s-a ridicat la 449.000, comform statisticilor RomCard.
 
Aproape 70% din numarul de tranzactii inregistrate de magazinele virtuale romanesti au folosit platforma ePayment. "Avem clienti care au inceput sa lucreze cu noi in 2007 si care si acum inregistreaza un important procent din vanzari prin canalul on-line iar strategia de dezvoltare a intregii companii este chiar dictata de oportunitatile, competitia si obiectivele on-line", a declarat Carmen Sebe, CEO al Gecad ePayment.
 
Si in 2007, cea mai buna perioada pentru comertul electronic s-a dovedit a fi ultimul trimestru cand s-au tranzactionat produse si servicii de 9,9 milioane euro. Una dintre contributiile importante la aceasta crestere au avut-o pachetele turistice pentru perioada de iarna care incep sa se vanda inca din luna octombrie.
 
Romanii au mai cumparat in perioada sarbatorilor in special produse IT si electrocasnice, jucarii si cadouri, precum si produse si servicii de telecomunicatii.

Alte articole din Carduri

Carduri

Cati romani cumpara de pe internet?

Romanii, desi conectati in numar tot mai mare la internet, raman codasii Europei cand vine vorba de cumparaturi online. Din datele pe 2016 publicate de Eurostat reiese ca trei din patru gospodarii din Romania au acces la internet, insa doar 18% dintre acestia au cumparat sau au comandat bunuri sau servicii online. Citeste mai mult

Tranzactiile cu carduri si problemele de comunicare banca-client

In unele cazuri, relatia dintre o banca si un client ce detine un card de credit la acea banca este afectata din motive de comunicare aparent banale, dar cu consecinte importante pentru persoana in cauza. Pentru a depista aceste situatii, ar fi necesara mai multa atentie la semnalele celor care utilizeaza in mod cotidian acest produs de creditare. Citeste mai mult

Facebook