Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Cumparaturile cu cardurile BCR produc donatii la Salvati Copiii

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Pentru toate platile efectuate catre clienti cu cardurile de credit sau cardul Student la comercianti, BCR doneaza 0,2% din suma tranzactionata catre organizatia partenera “Salvati Copiii”.

“Daca clientii folosesc mai des la cumparaturi cardul de credit si cardul Student, noi donam mai multi bani organizatiei “Salvati Copiii”. Am facilitat de asemenea si implicarea directa a clientilor la actiunea noastra: acestia pot suna la numerele mentionate pe spatele cardurilor pentru a solicita virarea bonusului acordat trimestrial in cadrul programului de loialitate aferent cardurilor, in contul aceleiasi organizatii”, a declarat Igor Zganjer, director executiv Directia Carduri BCR.

Pentru a incuraja utilizarea cardurilor de credit, BCR a lansat si o campanie cu premii pentru clientii sai posesori de BCR MasterCard, MasterCard Gold si PowerCard. Acestia pot castiga, prin tragere la sorti, premii in valoare de 5.000 euro daca efectueaza cel putin 2 tranzactii de minim 70 lei fiecare pana la finalul anului, la comercianti din tara, strainatate sau de pe internet.

De asemenea, BCR dubleaza valoarea bonusului obtinut de clientii sai prin programul de loialitate, pentru cumparaturile efectuate intre 01 si 24 decembrie.

Informatii detaliate despre ofertele bancilor sunt disponibile pe Conso in sectiunea de Comparatii Carduri de credit.

Alte articole din Carduri

Carduri

Visa lanseaza o platforma de plati pentru companiile din Europa

Visa lanseaza in Europa serviciul Visa Direct, o platforma de plati in timp real care permite companiilor sa initieze plati, cum ar fi despagubirile pe polite de asigurare, precum si platile de la persoana la persoana. Citeste mai mult

Cum sa nu cazi in plasa capcanelor online

Consumatorii europeni sunt din ce in ce mai expusi in online la anunturi invazive si inselatoare. Prin urmare, este important sa fii foarte atent si circumspect atunci cand vine vorba de oferte mult prea bune pentru a fi adevarate, astfel incat sa nu ajungi sa platesti pentru bunuri sau abonamente la servicii de care nu ai nevoie. Citeste mai mult

Facebook