Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BRD dubleaza numarul de puncte de fidelitate oferite la cardul de debit cobranded

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

BRD dubleaza numarul de puncte de fidelitate oferit posesorilor de carduri cobranded BRD ePayment pentru cumparaturile online efectuate pana pe 31 ianuarie 2010, in magazinele partenere.

Bonusul poate fi utilizat apoi pentru obtinerea unor reduceri de pana la 20% la cumparaturile viitoare efectuate in aceste magazine.

In timpul promotiei, punctele se acorda in limita a 1% din suma platita, iar un punct valoreaza 0,01 lei. Spre exemplu, pentru un produs care costa 1.000 de lei, consumatorul primeste 1.000 de puncte, care reprezinta contravaloarea a 10 lei.

Cardul poate fi folosit si la tranzactiile din mediul offline, atat in tara cat si in strainatate.

“Pe langa obiectivul de a convinge cat mai multi comercianti online sa accepte cardurile ca mijloc de plata, BRD si GECAD ePayment si-au indreptat atentia si spre internauti”, au precizat reprezentantii bancii.

Alte articole din Carduri

Carduri

Piata unica digitala stimuleaza comertul online transfrontalier. Cum putem face plati?

Comertul electronic transfrontalier va lua amploare in urma acordului politic la care au ajuns recent Parlamentul European, Consiliul si Comisia de a pune capat geoblocarii nejustificate pentru consumatorii care doresc sa achizitioneze produse sau servicii online in interiorul UE. Citeste mai mult

Ce prefera europenii: cash sau card?

Platile in numerar nu par a fi in pericol in Europa. Mai mult, europenii sunt atat de atasati de cash incat un sfert dintre ei sustin ca isi retrag o parte din bani din banca pentru a ii tine acasa. Datele reies dintr-un studiu publicat de Banca Centrala Europeana (BCE). Citeste mai mult

Facebook