Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BRD dubleaza numarul de puncte de fidelitate oferite la cardul de debit cobranded

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

BRD dubleaza numarul de puncte de fidelitate oferit posesorilor de carduri cobranded BRD ePayment pentru cumparaturile online efectuate pana pe 31 ianuarie 2010, in magazinele partenere.

Bonusul poate fi utilizat apoi pentru obtinerea unor reduceri de pana la 20% la cumparaturile viitoare efectuate in aceste magazine.

In timpul promotiei, punctele se acorda in limita a 1% din suma platita, iar un punct valoreaza 0,01 lei. Spre exemplu, pentru un produs care costa 1.000 de lei, consumatorul primeste 1.000 de puncte, care reprezinta contravaloarea a 10 lei.

Cardul poate fi folosit si la tranzactiile din mediul offline, atat in tara cat si in strainatate.

“Pe langa obiectivul de a convinge cat mai multi comercianti online sa accepte cardurile ca mijloc de plata, BRD si GECAD ePayment si-au indreptat atentia si spre internauti”, au precizat reprezentantii bancii.

Alte articole din Carduri

Carduri

Tranzactiile cu carduri si problemele de comunicare banca-client

In unele cazuri, relatia dintre o banca si un client ce detine un card de credit la acea banca este afectata din motive de comunicare aparent banale, dar cu consecinte importante pentru persoana in cauza. Pentru a depista aceste situatii, ar fi necesara mai multa atentie la semnalele celor care utilizeaza in mod cotidian acest produs de creditare. Citeste mai mult

Riscul de atacuri financiare creste de Sarbatori

Riscul ca datele cardului bancar sa fie furate creste semnificativ in perioada sarbatorilor de iarna, odata cu inmultirea ofertelor din partea comerciantilor, fapt care duce la mai multe cumparaturi online. In aceste conditii, specialistii in atacuri cibernetice recomanda prudenta in introducerea datelor de card pe site-uri necunoscute. Citeste mai mult

Facebook