Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BRD dubleaza numarul de puncte de fidelitate oferite la cardul de debit cobranded

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

BRD dubleaza numarul de puncte de fidelitate oferit posesorilor de carduri cobranded BRD ePayment pentru cumparaturile online efectuate pana pe 31 ianuarie 2010, in magazinele partenere.

Bonusul poate fi utilizat apoi pentru obtinerea unor reduceri de pana la 20% la cumparaturile viitoare efectuate in aceste magazine.

In timpul promotiei, punctele se acorda in limita a 1% din suma platita, iar un punct valoreaza 0,01 lei. Spre exemplu, pentru un produs care costa 1.000 de lei, consumatorul primeste 1.000 de puncte, care reprezinta contravaloarea a 10 lei.

Cardul poate fi folosit si la tranzactiile din mediul offline, atat in tara cat si in strainatate.

“Pe langa obiectivul de a convinge cat mai multi comercianti online sa accepte cardurile ca mijloc de plata, BRD si GECAD ePayment si-au indreptat atentia si spre internauti”, au precizat reprezentantii bancii.

Alte articole din Carduri

Carduri

MFP incearca sa deblocheze Legea "cash-back"

Legea “cash-back”, intrata in vigoare la inceputul acestui an, nu este inca aplicabila, pentru ca nu are norme de aplicare si nu este corelata cu Legea caselor de marcat. Ministerul Finantelor Publice (MFP) a elaborat, in sfarsit, proiectul de norme care ar putea debloca actul normativ. Citeste mai mult

Cati romani cumpara de pe internet?

Romanii, desi conectati in numar tot mai mare la internet, raman codasii Europei cand vine vorba de cumparaturi online. Din datele pe 2016 publicate de Eurostat reiese ca trei din patru gospodarii din Romania au acces la internet, insa doar 18% dintre acestia au cumparat sau au comandat bunuri sau servicii online. Citeste mai mult

Facebook