Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Bancilor romanesti nu le place sa comunice prin internet

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Un studiu realizat de agentia de consultanta Selenis arata ca transparenta de care dau dovada bancile prin intermediul site-urilor proprii se situeaza inca la un nivel redus.

Agentia Selenis a incercat sa determine nivelul de transparenta de care dau dovada bancile prin intermediul site-urilor proprii. Metodologia a luat in calcul atat  usurinta cu care cei interesati pot ajunge la informatiile relevante cautate cat si volumul informatiilor oferite.

Principala concluzie este ca bancile locale esueaza in a-si folosi site-urile ca instrumente eficiente de comunicare, in sensul ca acestea:
•    sufera la capitolul transparenta
•    contin erori grave de design
•    nu respecta decat intr-o proportie mica – aproximativ 23% - cele mai importante principii de buna practica in comunicarea cu presa

In ceea ce priveste evenimentele cu impact negativ asupra imaginii lor, de cele mai multe ori bancile nu ofera explicatii pentru linistirea opiniei publice.   

Conform agentiei Selenis, in privinta comunicarii prin intermediul propriilor portaluri, cele mai eficiente trei banci din Romania sunt: Eximbank, CEC Bank si Piraeus Bank.

Alte articole din Info banci

Info banci

Ce tranzactii se confirma pe piata bancara din Romania?

Situatie rar intalnita pe piata bancara. Banca Nationala a Romaniei (BNR) a respins tranzactia prin care OTP Bank intentiona sa preia Banca Romaneasca. Decizia nu a fost oficial explicata, insa era oarecum asteptata, avand in vedere termenul indelungat de analiza. In schimb, o alta tranzactie in derulare a primit toate aprobarile necesare. Citeste mai mult

Angajatii din banci nu vor mai fi ''premiati'' pentru planul de vanzari

Angajatii din sistemul bancar nu vor mai putea fi motivati financiar sa vanda clientilor produse si servicii cat mai multe si cat mai complexe. Prevederea este cuprinsa intr-un Ghid emis de Autoritatea Bancara Europeana (ABE) pe care trebuie sa il respecte toate institutiile aflate sub supravegherea BNR incepand din data de 13 ianuarie 2018. Citeste mai mult

Facebook