Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Bancilor romanesti nu le place sa comunice prin internet

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Un studiu realizat de agentia de consultanta Selenis arata ca transparenta de care dau dovada bancile prin intermediul site-urilor proprii se situeaza inca la un nivel redus.

Agentia Selenis a incercat sa determine nivelul de transparenta de care dau dovada bancile prin intermediul site-urilor proprii. Metodologia a luat in calcul atat  usurinta cu care cei interesati pot ajunge la informatiile relevante cautate cat si volumul informatiilor oferite.

Principala concluzie este ca bancile locale esueaza in a-si folosi site-urile ca instrumente eficiente de comunicare, in sensul ca acestea:
•    sufera la capitolul transparenta
•    contin erori grave de design
•    nu respecta decat intr-o proportie mica – aproximativ 23% - cele mai importante principii de buna practica in comunicarea cu presa

In ceea ce priveste evenimentele cu impact negativ asupra imaginii lor, de cele mai multe ori bancile nu ofera explicatii pentru linistirea opiniei publice.   

Conform agentiei Selenis, in privinta comunicarii prin intermediul propriilor portaluri, cele mai eficiente trei banci din Romania sunt: Eximbank, CEC Bank si Piraeus Bank.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook