Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BVB lanseaza noi servicii online pentru investitori

Autor: Conso |

Publicat in: Investitii

 

BVB lanseaza astazi, noi servicii prin Internet si Internet mobile pentru a se alinia la standardele de mobilitate si accesibilitate practicate de bursele de valori din Europa Occidentala.

Produsele constau intr-un cont online cu inregistrare gratuita, care dispune si de o versiune pentru telefonul mobil si un program pilot. Acesta permite accesarea celor doua servicii de internet noi – unul cu date referitoare la companiile listate, iar cel de-al doilea cu datele financiare aferente acestora.

Pentru a beneficia de noile facilitati si de posibilitatea personalizarii informatiilor, utilizatorii trebuie sa-si creeze un cont pe www.bvb.ro. Site-ul este disponibil in trei module:
 
• modulul watchlists - este o lista de simboluri de interes care permite gruparea simbolurilor preferate in liste personalizate pentru a facilita urmarirea evolutiei preturilor;
• modulul alerte e-mail  - utilizatorul va primi mesaje de alerta pe e-mail la stabilirea unor praguri de pret sau variatie procentuala a acestuia pentru orice emitent tranzactionat pe pietele administrate de BVB, cat si pentru principalii indici;
• modulul evaluare portofoliu virtual – contine prezentarea detaliata a fiecarei operatiuni sau simbol si permite crearea de portofolii multiple.

Programul pilot se va desfasura in primul trimestru al lui 2009. Daca la finalul acetora se va constata ca raspunde la cerintele operationale si de business ale utilizatorilor, se va propune stabilirea nivelelor tarifare aplicabile pentru diverse categorii de utilizatori.

Evolutia principalilor indici interni si internationali poate fi urmarita pe Conso.ro/burse.html.

Alte articole din Investitii

Investitii

Ce probleme intampina consumatorii europeni de produse financiare?

Comisia Europeana a publicat studiul privind produsele de investitii de retail care confirma dificultatile cu care investitorii individuali se confrunta in momentul in care vor sa cumpere un astfel de produs. Federatia consumatorilor europenei saluta publicarea studiului, insa considera ca este limitat in constatarile sale. Citeste mai mult

Ce masuri se iau pentru protectia investitorilor in produse riscante?

Produsele financiare extrem de riscante tenteaza tot mai agresiv consumatorii insuficient educati financiar. De aceea, autoritatile interne si internationale, dar si principalele retele de socializare si motoare de cautare au anuntat masuri de protectie a consumatorilor si de limitare a publicitatii agresive pentru aceste produse. Citeste mai mult

Facebook