Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

UniCredit si Lufthansa lanseaza un card de credit cu bonus

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

UniCredit Tiriac Bank si compania aeriana Lufthansa au lansat un card de credit sub sigla MasterCard, ce aduce posesorilor ca bonus mile pentru orice cumparatura platita cu cardul.

Cardul Miles & More face parte din categoria de carduri Gold, insa conditiile de eligibilitate nu sunt mai stricte decat la un card standard. Solicitantii trebuie sa aiba un venit lunar de minim 1.000 lei.

Momentan, cardul nu are si cip, insa oficialii bancii au declarat ca se are in vedere in curand si introducerea variantei cu cip.

Parteneriatul cu Lufthansa presupune ca pentru fiecare plata de 4 lei facuta cu cardul posesorul primeste o mila. Milele stranse pot fi utilizate pentru achizitionarea de bilete de avion sau pentru achizitionarea diverselor bunuri sau servicii de la partenerii companiei.

Spre exemplu, orice zbor dus-intors in Europa, prin Lufthansa costa 30.000 mile.

Cardul Gold Miles & More presupune o limita de credit de maxim 35.000 lei si o perioada de gratie de pana la 56 zile in cazul platii cu cardul la comercianti. Dupa depasirea acesteia, si pentru retragerile de numerar, rata dobanzii este de 26,54% pe an.

Obtinerea cardului presupune un comision anual de 150 lei, dar posesorul beneficiaza de comision 0% pentru retragerile de numerar de la orice bancomat din reteaua europeana a grupului UniCredit.

Alte articole din Carduri

Carduri

MFP incearca sa deblocheze Legea "cash-back"

Legea “cash-back”, intrata in vigoare la inceputul acestui an, nu este inca aplicabila, pentru ca nu are norme de aplicare si nu este corelata cu Legea caselor de marcat. Ministerul Finantelor Publice (MFP) a elaborat, in sfarsit, proiectul de norme care ar putea debloca actul normativ. Citeste mai mult

Cati romani cumpara de pe internet?

Romanii, desi conectati in numar tot mai mare la internet, raman codasii Europei cand vine vorba de cumparaturi online. Din datele pe 2016 publicate de Eurostat reiese ca trei din patru gospodarii din Romania au acces la internet, insa doar 18% dintre acestia au cumparat sau au comandat bunuri sau servicii online. Citeste mai mult

Facebook