Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

CEC creste rapiditatea tranzactiilor

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

La sfarsitul lui aprilie, 650 de unitati CEC erau interconectate la sistemul informatic online. Acest lucru permite efectuarea unui volum dublu de operatiuni fata de anul trecut.

Pentru celelalte unitati, banca a dezvoltat o solutie offline, prin care se efectueaza transferul electronic si procesarea zilnica datelor.

? O noua aplicatie centralizata de credite va fi implementata in curand, orice locatie online avand posibilitatea accesari si operarii acesteia ?, precizeaza Razvan Prundeanu, director la Directia Generala de Servicii Informatice. La randul lor, instructiunile de plata se vor derula mai rapid. ? In luna mai, viteza de prelucrare va fi crescuta, ordinele de plata de mica valoare - venite sau transmise - urmand a fi decontate de trei ori pe zi. Pentru platile de mare valoare si urgente tranzactiile se desfasoara si acum, in regimul impus de Transfond ?, adauga Prundeanu.

? Contam ca pana la finele acestui trimestru, ca noul sistem informatic sa fie complet operational in toate locatiile CEC (n.r. ? in numar de aproximativ 1.400) ?, declara Eugen Radulescu, presedintele bancii.

Potrivit strategiei aprobate de guvern, CEC va fi privatizata prin vanzarea unui pachet de actiuni de 69,9% din capitalul bancii. Vanzarea se va efectua in trei etape, similar procedurilor derulate in cazul BCR.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook