Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Finala Champions League aduce castiguri de 310 milioane euro

Autor: Conso |

Publicat in: Banii & economia

 

Finala Champions League de la Roma dintre FC Barcelona si Manchester United va aduce castiguri de 310 milioane de euro pentru economia Europei, potrivit unui studiu MasterCard.

Clubul ce va castiga finala va beneficia de efecte economice pozitive de 110 milioane euro, cum ar fi cresterea cotei echipei, premii in bani, contracte de sponsorizare, drepturi de televizare, cresterea vanzarilor la bilete.

Echipa de pe locul 2 va castiga cel putin 65 milioane euro, se arata in raportul MasterCard Heart of Sports Commerce.

Castigul clubului de pe locul I: pana la 110 milioane de euro
Castigul pentru orasul echipei de pe locul I: pana la 15 milioane de euro
Castigul clubului de pe locul al doilea: pana la 65 de milioane de euro
Castigul in Europa: pana la 75 de milioane de euro
Castigul pentru Roma: pana la 45 de milioane de euro
Impactul economic al finalei UEFA Champions League 2009 = 310 milioane de euro

Alte articole din Banii & economia

Banii & economia

UE reconfigureaza Uniunea Pietelor de Capital in contextul Brexit

Uniunea Europeana a anuntat ca va reconfigura, in contextul Brexit, proiectul Uniunii Pietelor de Capital. In cadrul operatiunii, se urmareste consolidarea mecanismelor de supraveghere si extinderea geografica. Planul concret va fi anuntat in data de 7 iunie. Citeste mai mult

CNIPMMR: Implementarea impozitului pe gospodarii in 2018 nu este fezabila

Reprezentantii mediului de afaceri din Romania solicita autoritatilor o perioada de pregatire de cinci ani pentru introducerea sistemului de impozitare pe gospodarii anuntat. Acestia sustin ca, daca se va aplica de anul viitor, noul sistem va crea probleme de finantare a bugetului, administrative, pentru ANAF si financiare pentru populatie. Citeste mai mult

Facebook