Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BCR are Ombudsman pentru reclamatiile clientilor

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

BCR dispune de o structura tip ombudsman, care analizeaza si rezolva reclamatiile clientilor legate de produsele si serviciile bancii sau de comportamentul functionarilor care deservesc clientela.

Anuntul privind existenta acestei structuri in cadrul centralei bancii a fost facut de Manfred Wimmer, fostul presedinte executiv al BCR.

Acesta a anuntat ca in cadrul acestei structuri, care analizeaza toate plangerile clientilor bancii, lucreaza 7-8 oameni, majoritatea facand parte din Directia de Management a Calitatii.

“Am creat aceasta structura inca de la inceputul anului 2007, insa nu am primit foarte multe plangeri. Avand in vedere numeroasele schimbari pe care le-am facut, inclusiv la nivel de produse si servicii, ne asteptam la un nivel mult mai ridicat de reclamatii”, a afirmat Wimmer.

Wimmer a anuntat si faptul ca angajatii BCR care lucreaza cu publicul dispun in prezent de un manual care stabileste cum trebuie sa se poarte cu clientii.

“Ni se pare o idee foarte buna propunerea dumneavoastra de a condensa acest manual intr-un set de principii si standarde care sa fie publicate pe site-ul web al bancii, pentru ca clientii sa stie la ce trebuie sa se astepte din partea personalului nostru” a afirmat Wimmer pentru Conso.ro 

Alte articole din Info banci

Info banci

O banca prezenta si pe piata romaneasca da faliment in Italia

Bancile italiene Veneto Banca si Banca Popolare di Vicenza dispar de pe piata, iar activele viabile vor fi preluate de Intesa Sanpaolo Bank. Operatiunea face parte dintr-un plan al autoritatilor italiene, aprobat de Comisia Europeana. Nu este inca clar ce se va intampla cu deponentii si cu activitatea sucursalei Veneto Banca din Romania. Citeste mai mult

Isarescu: Credibilitatea bancilor s-a erodat in ultimii ani

Credibilitatea bancilor in ochii clientilor s-a erodat in ultimii ani, iar numarul litigiilor in care acestea sunt implicate le afecteaza capitalul, sustine guvernatorul Bancii Nationale a Romaniei (BNR), Mugur Isarescu. El sfatuieste bancile sa isi cultive clientii si sa inceapa educatia financiara cu omul de la ghiseu. Citeste mai mult

Facebook