Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BCR are Ombudsman pentru reclamatiile clientilor

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

BCR dispune de o structura tip ombudsman, care analizeaza si rezolva reclamatiile clientilor legate de produsele si serviciile bancii sau de comportamentul functionarilor care deservesc clientela.

Anuntul privind existenta acestei structuri in cadrul centralei bancii a fost facut de Manfred Wimmer, fostul presedinte executiv al BCR.

Acesta a anuntat ca in cadrul acestei structuri, care analizeaza toate plangerile clientilor bancii, lucreaza 7-8 oameni, majoritatea facand parte din Directia de Management a Calitatii.

“Am creat aceasta structura inca de la inceputul anului 2007, insa nu am primit foarte multe plangeri. Avand in vedere numeroasele schimbari pe care le-am facut, inclusiv la nivel de produse si servicii, ne asteptam la un nivel mult mai ridicat de reclamatii”, a afirmat Wimmer.

Wimmer a anuntat si faptul ca angajatii BCR care lucreaza cu publicul dispun in prezent de un manual care stabileste cum trebuie sa se poarte cu clientii.

“Ni se pare o idee foarte buna propunerea dumneavoastra de a condensa acest manual intr-un set de principii si standarde care sa fie publicate pe site-ul web al bancii, pentru ca clientii sa stie la ce trebuie sa se astepte din partea personalului nostru” a afirmat Wimmer pentru Conso.ro 

Alte articole din Info banci

Info banci

Ce tranzactii se confirma pe piata bancara din Romania?

Situatie rar intalnita pe piata bancara. Banca Nationala a Romaniei (BNR) a respins tranzactia prin care OTP Bank intentiona sa preia Banca Romaneasca. Decizia nu a fost oficial explicata, insa era oarecum asteptata, avand in vedere termenul indelungat de analiza. In schimb, o alta tranzactie in derulare a primit toate aprobarile necesare. Citeste mai mult

Angajatii din banci nu vor mai fi ''premiati'' pentru planul de vanzari

Angajatii din sistemul bancar nu vor mai putea fi motivati financiar sa vanda clientilor produse si servicii cat mai multe si cat mai complexe. Prevederea este cuprinsa intr-un Ghid emis de Autoritatea Bancara Europeana (ABE) pe care trebuie sa il respecte toate institutiile aflate sub supravegherea BNR incepand din data de 13 ianuarie 2018. Citeste mai mult

Facebook