Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BCR are Ombudsman pentru reclamatiile clientilor

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

BCR dispune de o structura tip ombudsman, care analizeaza si rezolva reclamatiile clientilor legate de produsele si serviciile bancii sau de comportamentul functionarilor care deservesc clientela.

Anuntul privind existenta acestei structuri in cadrul centralei bancii a fost facut de Manfred Wimmer, fostul presedinte executiv al BCR.

Acesta a anuntat ca in cadrul acestei structuri, care analizeaza toate plangerile clientilor bancii, lucreaza 7-8 oameni, majoritatea facand parte din Directia de Management a Calitatii.

“Am creat aceasta structura inca de la inceputul anului 2007, insa nu am primit foarte multe plangeri. Avand in vedere numeroasele schimbari pe care le-am facut, inclusiv la nivel de produse si servicii, ne asteptam la un nivel mult mai ridicat de reclamatii”, a afirmat Wimmer.

Wimmer a anuntat si faptul ca angajatii BCR care lucreaza cu publicul dispun in prezent de un manual care stabileste cum trebuie sa se poarte cu clientii.

“Ni se pare o idee foarte buna propunerea dumneavoastra de a condensa acest manual intr-un set de principii si standarde care sa fie publicate pe site-ul web al bancii, pentru ca clientii sa stie la ce trebuie sa se astepte din partea personalului nostru” a afirmat Wimmer pentru Conso.ro 

Alte articole din Info banci

Info banci

Cum lucreaza bancile de Craciun si Anul Nou

Unitatile bancare sunt inchise in zilele de 25 si 26 decembrie 2016, respectiv 1 si 2 ianuarie 2017, cu exceptia unor agentii din centrele comerciale. Insa si in zilele mentionate, clientii pot accesa unele servicii, prin intermediul canalelor alternative. Citeste mai mult

Deschiderea de cont migreaza dinspre offline spre online

Bancile incearca sa tina pasul cu digitalizarea, la presiunea concurentei, dar si a clientilor din ce in ce mai ocupati. Serviciile la distanta sunt tot mai apreciate si, in consecinta, bancile fac eforturi sa le promoveze. Cu toate acestea, in cele mai multe cazuri utilizarea unui cont creat online nu se poate face fara prezenta fizica la banca. Citeste mai mult

Facebook