Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Programul de lucru al bancilor de Pasti

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Cu ocazia Sarbatorilor de Pasti, majoritatea unitatilor bancare vor fi inchise in perioada 22-24 aprilie. O parte dintre agentiile amplasate in centrele comerciale vor functiona insa luni, 24 aprilie.

Luni 24 aprilie, unitatile BCR nu vor avea program de lucru cu publicul. In plus, unitatile bancii din centrele comerciale care lucrau si duminica vor fi inchise si pe 23 aprilie.

La BRD, duminica 23 aprilie vor fi inchise toate unitatile, iar luni 24 aprilie vor functiona doar agentiile din reteaua Carrefour, Kaufland si cea din Mall ? Ploiesti.

Sambata 22 aprilie, unitatile Raiffeisen Bank vor avea program de lucru intre 9-12. Duminica 23 aprilie, toate unitatile vor fi inchise, iar luni 24 aprilie, vor functiona doar agentiile bancii din Selgros si Carrefour.

Unitatile HVB si Bancpost nu vor avea program cu publicul in intervalul 22-24 aprilie.

La Banca Tiriac, vineri 21 aprilie, programul de lucru cu publicul se va inchide la 15, fata de 18, cat era in mod normal. Intre 22-24 martie, unitatile bancii vor fi inchise. Singurele agentii care vor functiona, sambata 22 aprilie si luni 24 aprilie, sunt cele din magazinele Metro.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook