Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Obiective ambitioase la Banca Romaneasca

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Banca Romaneasca si-a majorat in februarie capitalul social cu aproape 70 de milioane euro. Actiunea survine unui an cu rezultate deosebite pentru banca.

In 2005, Banca Romaneasca a ob?inut un profit net preliminat de aproximativ 3,6 milioane euro. La sfar?itul anului, Banca Romaneasca de?inea active in suma de 615,7 milioane euro, ?n cre?tere cu peste 177% comparativ cu decembrie 2004. Nivelul capitalurilor proprii s-a apropiat de 60 milioane euro, fata de aproximativ 26 milioane euro la 31 decembrie 2004.

Banca a conceput pentru acest an un plan de afaceri ce are ca obiectiv principal dezvoltarea retelei teritoriale de la 45 de unitati, cate sunt in prezent, la cel putin 65 de unita?i, la sfarsitul anului. Un alt obiectiv important il reprezinta implementarea unui nou sistem informatic care va sustine intreaga activitate a bancii. Proiectul este in desfasurare si se va finaliza la finele acestui an.

De asemenea, se va apela si la canalele alternative de distributie, prin lansarea serviciilor de internet banking si mobile banking.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook