Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Pierderile bancii-mama nu afecteaza Citibank Romania

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Citigroup a anuntat pierderi de peste 5 miliarde de dolari. In acelasi timp, s-a decis reducerea a 9.000 de locuri de munca. Din fericire, problemele de pe piata americana nu se resimt in Romania.

Cele cinci miliarde de dolari reprezinta pierderile aferente primului trimestru din 2008. Acestea se adauga celor aproape 10 miliarde de dolari pierdute in ultimul trimestru al anului trecut, cel mai dezastruos din intreaga istorie a grupului. Conducerea Citigroup a pus pierderile inregistrate pe seama turbulentelor care se manifesta pe pietele financiare.

In consecinta, Citigroup a decis concedierea a 9.000 de salariati, care se adauga altor 4.200 care au fost pusi pe liber cu cateva luni inainte.

In Romania nu se resimt, cel putin deocamdata, efectele pierderilor de peste ocean.

 “Citi continua sa isi dezvolte operatiunile pe piata locala si in 2008. Investim atat in divizia de consumer, cat si in cea dedicata companiilor – prin extinderea retelei, precum si prin dezvoltarea de noi produse pentru persoane fizice. 2007 a fost cel mai bun an de la intrarea Citi pe piata romaneasca. In acest moment, Citibank Romania are 650 de angajati, cu 33% mai mult decat in aprilie 2007” declara pentru Conso.ro Shahmir Khaliq, presedintele Citibank Romania.

Alte articole din Info banci

Info banci

Cum lucreaza bancile de Craciun si Anul Nou

Unitatile bancare sunt inchise in zilele de 25 si 26 decembrie 2016, respectiv 1 si 2 ianuarie 2017, cu exceptia unor agentii din centrele comerciale. Insa si in zilele mentionate, clientii pot accesa unele servicii, prin intermediul canalelor alternative. Citeste mai mult

Deschiderea de cont migreaza dinspre offline spre online

Bancile incearca sa tina pasul cu digitalizarea, la presiunea concurentei, dar si a clientilor din ce in ce mai ocupati. Serviciile la distanta sunt tot mai apreciate si, in consecinta, bancile fac eforturi sa le promoveze. Cu toate acestea, in cele mai multe cazuri utilizarea unui cont creat online nu se poate face fara prezenta fizica la banca. Citeste mai mult

Facebook