Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Analistii financiar-bancari se unesc intr-o asociatie

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Economistii-sefi ai BCR, BRD si Raiffeisen Bank, respectiv directorul de investitii de la Interamerican Pensii au constituit Asociatia Analistilor Financiar Bancari din Romania (AAFBR).

Asociatia isi propune sa sustina interesele profesionale ale analistilor financiar-bancari, sa obtina recunoasterea juridica a titulaturii de analist financiar-bancar si sa sporeasca renumele acestei profesii.

Asociatia isi propune sa devina si un partener transparent al institutiilor participante la viata socio-economica din Romania. AAFBR intentioneaza sa organizeze intalniri periodice pentru dezbaterea unor teme economice de larg interes si sa se implice in redactarea de propuneri legislative pentru perfectionarea activitatilor financiar-bancare.

Initiativa celor patru analisti financiar-bancari (Lucian Anghel, Radu Craciun, Ionut Dumitru si Florian Libocor) se adreseaza unei palete largi de profesionisti din banci, fonduri deschise de investitii, fonduri de pensii, leasing, asigurari, brokeraj, etc. Membrii fondatori ai AAFBR spera sa atraga numerosi adepti intr-un timp cat mai scurt.

“Ne propunem sa dezvoltam cultura financiar bancara de care oamenii au in Romania atata nevoie. Speram ca actiunile noastre sa reduca numarul celor care mai tin banii la saltea, numarul celor care iau cu asalt bancomatele pentru a retrage numerar sau al celor care inca mai cred ca exista credite fara costuri” afirma Lucian Anghel, presedintele AAFBR.

Alte articole din Info banci

Info banci

Isarescu: Credibilitatea bancilor s-a erodat in ultimii ani

Credibilitatea bancilor in ochii clientilor s-a erodat in ultimii ani, iar numarul litigiilor in care acestea sunt implicate le afecteaza capitalul, sustine guvernatorul Bancii Nationale a Romaniei (BNR), Mugur Isarescu. El sfatuieste bancile sa isi cultive clientii si sa inceapa educatia financiara cu omul de la ghiseu. Citeste mai mult

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Facebook